Λιάγκος: Την επόμενη πενταετία το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα αποκτήσει το ρόλο που του αξίζει
Σε συνάντηση με τον περιφερειάρχη Κ.Μακεδονίας ο εκτελεστικός πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. επεσήμαναν την ανάγκη να «τρέξουν» τα έργα του 6ου προβλήτα και της σύνδεσης με Εγνατία Οδό και σιδηροδρομικό δίκτυο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Μέσα στην επόμενη πενταετία, με την ολοκλήρωση βασικών υποδομών, όπως τα έργα στον έκτο προβλήτα και η σύνδεση του λιμανιού με την Εγνατία Οδό και το σιδηροδρομικό δίκτυο, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα αποκτήσει τον ρόλο που του αξίζει.
Αυτό επεσήμανε ο νέος εκτελεστικός πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, στη διάρκεια συνάντηση της διοίκησης της ΟΛΘ με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα.
«Για να είμαστε ανταγωνιστικοί πρέπει με ταχύτητα να ολοκληρώσουμε βασικές υποδομές», ανέφερε ο κ.Λιάγκος και τόνισε την σημασία της στήριξης της Περιφέρειας στο αναπτυξιακό πλάνο του λιμανιού και της προσωπικής στήριξης του περιφερειάρχη, προκειμένου να ξεπεραστούν εμπόδια, να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στις υποδομές και μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια να γίνει αντιληπτή η σπουδαιότητα του λιμανιού, με την ολοκλήρωση του business plan.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός εκτελεστικός διευθυντής της ΟΛΘ Α.Ε., Nicola Cupolo, ανέλυσε τις ενέργειες της διοίκησης της εταιρείας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της προοπτικής του λιμανιού. «Επιδίωξή μας είναι να γίνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πιο σύγχρονο λιμάνι της Μεσογείου. Στόχος μας είναι να αυξηθεί σημαντικά η εμπορευματική κίνηση τα επόμενα χρόνια και να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη και το λιμάνι της, ως η βασική πύλη όχι μόνο για τα Βαλκάνια, αλλά για ολόκληρη την ανατολική και κεντρική Ευρώπη. Η αναβάθμιση της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης, όπως και η ολοκλήρωση των κύριων έργων θα καταστήσουν το λιμάνι πιο ανταγωνιστικό, καθώς οι μεταφορές των εμπορευμάτων θα μπορούν να γίνονται ταχύτερα, φτηνότερα και ασφαλέστερα, αλλά και με χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα», εξήγησε ο κ. Cupolo.
Ο περιφερειάρχης εξέφρασε την στήριξη της Περιφέρειας στην υλοποίηση του business plan και τη διάθεσή του να συνεργαστεί σε όλα τα επίπεδα με την εταιρία σε αυτή την κατεύθυνση.
«Οφείλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να ολοκληρωθούν εγκαίρως όλες οι απαιτούμενες παρεμβάσεις, καθώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι βασικός αναπτυξιακός πυλώνας για την Κεντρική Μακεδονία. Ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είμαστε αποφασισμένοι να συνεργαστούμε σε όλα τα επίπεδα, προκειμένου να στηρίξουμε τις προσπάθειες για ανάπτυξη του λιμανιού και για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του, διότι έτσι επενδύουμε συνολικά στην ανάπτυξη της περιοχής μας και της χώρας. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Οφείλουμε όλοι μαζί να ‘τρέξουμε’ για να αποκτήσει επιτέλους το λιμάνι της Θεσσαλονίκης τον πραγματικό ρόλο του και να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που έχει ως κομβικός λιμένας όχι μόνο της Νοτιοανατολικής, αλλά και της Κεντρικής Ευρώπης. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνδράμει όπου χρειαστεί τις προσπάθειες της νέας διοίκησης του ΟΛΘ, ώστε τα επόμενα χρόνια το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αποκτήσει τον κεντρικό ρόλο του», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.
Σύγκρουση κυβέρνησης - ΠΑΣΟΚ: Τα λεφτόδεντρα και το... βραβείο διαστρέβλωσης
Ανησυχία στον Καναδά για τη γρίπη των πτηνών: Βρήκαν μετάλλαξη του ιού σε έφηβο - Γιατί ανησυχούν οι επιστήμονες
Ξεροβόρι και κρύο: Ψυχρή εισβολή με ανέμους και χιόνια από την Κυριακή - Πότε ανεβαίνει η θερμοκρασία
Άμφισσα: Βρέφος πέθανε στη γέννα - Λάθος χειρισμό του μαιευτήρα καταγγέλλει η οικογένεια - «Η μητέρα έχασε πολύ αίμα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr