ΟΑΣΑ: Μέχρι το Πόρτο Ράφτη και το Αυλάκι θα φτάνουν τα δρομολόγια από 1η Αυγούστου
Σε εξέλιξη βρίσκεται η ενίσχυση της αστικής συγκοινωνίας στην Ανατολική Αττική🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Σε εξέλιξη βρίσκεται η ενίσχυση της αστικής συγκοινωνίας στην Ανατολική Αττική, με τον ΟΑΣΑ να ανακοινώνει την επέκταση της λεωφορειακής γραμμής 309Β «Στ. Κορωπί – Μαρκόπουλο» στο Πόρτο Ράφτη και το Αυλάκι, από την Παρασκευή 1η Αυγούστου 2025.
Η νέα κυκλική διαδρομή της γραμμής, με συνολικό μήκος 43,6 χιλιόμετρα, μετονομάζεται σε «Στ. Κορωπί – Μαρκόπουλο – Πόρτο Ράφτη – Αυλάκι» και θα πραγματοποιείται από την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής.
Η διαδρομή της διαμορφώνεται ως εξής: Από Στ. Κορωπί, Σπύρου Δάβαρη, συνέχεια Αττικής, αριστερά Κ. Λάμπρου, λογά δεξιά Γράμμου, αριστερά Ηρακλέους, δεξιά Αναπαύσεως, αριστερά λεωφόρο Κορωπίου – Μαρκόπουλου, συνέχεια λεωφόρο Αθηνών, συνέχεια Ερμού, αριστερά Παπακωνσταντίνου, αριστερά λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, κυκλικός κόμβος, αριστερά λεωφόρο Γ. Γρέγου, αριστερά λεωφόρο Διονύσου, αριστερά Ηρακλέους, αριστερά Πλάτωνος, δεξιά Θεμιστοκλέους, συνέχεια Μιλτιάδου, συνέχεια Περικλέους, αριστερά Μαραθώνος, δεξιά λεωφόρο Γ. Γρέγου, κυκλικός κόμβος, αριστερά Αυλάκίου, δεξιά Αυλακίου, συνέχεια λεωφόρο Αυλακίου έως το τέλος του δρόμου, αναστροφή, λεωφόρο Αυλακίου, συνέχεια Αυλακίου, αριστερά Αυλακίου, κυκλικός κόμβος, συνέχεια λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, δεξιά Αθηναϊκής Δημοκρατίας, Ελληνικής Δημοκρατίας, αριστερά Γεωρ. Παπαβασιλείου, δεξιά Παπαδημητρίου, αριστερά Ι. Πρίφτη, δεξιά Αναπαύσεως, αριστερά λεωφόρο Μαρκόπουλου, δεξιά λεωφόρο Κορωπίου – Μαρκόπουλου, δεξιά Αναπαύσεως, αριστερά Ηρακλέους, δεξιά Γράμμου, λοξά αριστερά Κ. Λάμπρου, δεξιά Αττικής, Σπύρου Δάβαρη, Στ. Κορωπί.
Για την εξυπηρέτηση της γραμμής θα χρησιμοποιούνται δύο λεωφορεία, προκειμένου τα δρομολόγια να διεξάγονται περίπου κάθε 50 λεπτά, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
Υπενθυμίζεται ότι η γραμμή 309Β ξεκίνησε να λειτουργεί στα τέλη του 2024, προσφέροντας για πρώτη φορά αστική συγκοινωνία στην περιοχή του Μαρκοπούλου, η οποία μέχρι τότε εξυπηρετούνταν αποκλειστικά από τα ΚΤΕΛ Αττικής. Η αρχική της διαδρομή περιλάμβανε σύνδεση Μαρκόπουλου – Κορωπίου, με συχνότητες ανά 45 έως 70 λεπτά.
Η επέκταση προς Πόρτο Ράφτη και Αυλάκι είχε ανακοινωθεί εξαρχής ως μελλοντικός στόχος δεδομένων και των συχνών προβλημάτων σύνδεσης της περιοχής το τελευταίο διάστημα, ωστόσο καθυστέρησε στην υλοποίησή της. Τελικά, μετά από πιέσεις της δημοτικής αρχής Μαρκοπούλου και σχετική συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, δόθηκε το πράσινο φως για την πλήρη ενεργοποίηση της νέας διαδρομής.
Η επέκταση της 309Β αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου του ΟΑΣΑ για την αναβάθμιση της συγκοινωνιακής κάλυψης των περιοχών εκτός του κεντρικού ιστού της Αθήνας.
Το δόγμα Τραμπ αναδιατάσσει την Ανατολική Μεσόγειο: Πώς επηρεάζονται Αθήνα και Λευκωσία
«Μυστήριο τρένο» ο σιδηρόδρομος: Ζητήματα ασφαλείας και στον σταθμό Λαρίσης εξαιτίας της χρόνιας εγκατάλειψης
«Δεν θέλω άλλα πρόβατα, θέλω τα δικά μου»: Συγκλονίζει ο κτηνοτρόφος που χάνει το κοπάδι του λόγω ευλογιάς
Όργιο αστυνομικής βίας σε άλλη μια πορεία για τον Αλέξη - Κι όμως, κόσμος έσπασε τον αποκλεισμό και τραγούδησε στο μνημείο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



