Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Visa και της EuroLeague με την υπογραφή της Publicis Greece
Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η νέα τηλεοπτική ταινία της Visa για τη χορηγία της EuroLeague είναι αφιερωμένη στους παθιασμένους με το μπάσκετ!

Η Publicis Greece εμπνέεται από τους “κολλημένους” φιλάθλους, που δεν μπορούν να αποχωριστούν το αγαπημένο τους άθλημα. Όπου κι αν είναι, ό,τι κι αν κάνουν, το μπάσκετ τούς ακολουθεί παντού. Κανείς, όμως, δεν τους καταλαβαίνει, εκτός από τη Visa, που μοιράζεται το ίδιο πάθος και το ζει μαζί τους.

Σε μία ταινία, που την παραγωγή ανέλαβε η Takes 2 Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη και με τη συμμετοχή των Ματίας Λεσόρ και Σακίλ ΜακΚίσικ, το μπασκετικό θερμόμετρο ανεβαίνει, μιλώντας στην καρδιά των απανταχού φιλάθλων.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Νέος συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ.: Άγρια συμπλοκή στο Ίλιον - Αναφορά για πυροβολισμούς
Νέα επίθεση Μασκ στην Ευρώπη: Η Ε.Ε. δεν είναι Δημοκρατία - Πολλοί προδότες Ευρωπαίοι πολιτικοί
«Θετικό βήμα» το νέο δόγμα Τραμπ για τη στρατηγική ασφάλεια, δηλώνει το Κρεμλίνο - Τα δεδομένα για το Ουκρανικό και ο φόβος της Ε.E.
Οι μισοί Ευρωπαίοι χάνουν σημαντικές στιγμές βγάζοντας φωτογραφίες: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη τους βοηθά να παραμείνουν… παρόντες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



