• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Εκτός λειτουργίας το 100 της Ελληνικής Αστυνομίας - «Έπεσε» και το 119 της ΠυροσβεστικήςΛιποθύμησε ο Φίλιππος Καμπούρης στα κρατητήρια - Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείοΣήφης Βαλυράκης: Έφεση κατά της απόφασης για αθώωση των ψαράδων - «Το παρακράτος στο μεγαλείο του»Μητσοτάκης σε αλιείς: Θα ασχοληθώ προσωπικά με το ζήτημά σας - Θα εξαντλήσουμε τις δυνατότητες να σας βοηθήσουμε
δημοφιλές τώρα: Βρέθηκε το ζώο που μπορεί να «κοστίζει» όσο 12 φορές η περιουσία του Μασκ!
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   20.04.2020 19:18
Newsroom
Newsroom

Καταβολή φόρων με έκπτωση 25% και επιστρεπτέα προκαταβολή - Πότε λήγουν οι προθεσμίες

Αφορά επιχειρήσεις και εργαζόμενους τους που επλήγησαν από την πανδημία του κορονοϊού

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Με χαρτί και μολύβι, τα νούμερα δεν βγαίνουν για τις επιχειρήσεις (pixabay)
Με χαρτί και μολύβι, τα νούμερα δεν βγαίνουν για τις επιχειρήσεις (pixabay)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Λήγουν σήμερα η προθεσμία καταβολής με έκπτωση 25% φορολογικών υποχρεώσεων και οφειλών από τις επιχειρήσεις και εργαζόμενους τους που επλήγησαν από την πανδημία του κορονοϊού, καθώς και η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στην επιστρεπτέα προκαταβολή του 1 δισ. ευρώ.

Ειδικότερα:

Η πρώτη προθεσμία αφορά την καταβολή με δικαίωμα έκπτωσης 25% των βεβαιωμένων στη Φορολογική Διοίκηση οφειλών των επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον κορονοϊό καθώς και των δόσεων ρυθμίσεων/διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής οι οποίες έληγαν την 30.03.2020 και την 31.03.2020, των εκμισθωτών των ακινήτων τους, καθώς και των φυσικών προσώπων που εργάζονται σε αυτές τις επιχειρήσεις.

Η δεύτερη προθεσμία αφορά την υποβολή αιτήσεων από τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα της επιστρεπτέας προκαταβολής για τον μήνα Απρίλιο ύψους 1 δισ. ευρώ.

Επίσης την Παρασκευή (24/042020) λήγει η προθεσμία καταβολής βεβαιωμένων στη Φορολογική Διοίκηση οφειλών, οι οποίες έληγαν την 31/03/2020, των φυσικών προσώπων που συμπληρώνουν μέχρι την 31/12/2020 το εβδομηκοστό (70ό) έτος της ηλικίας τους, καθώς και των προσώπων που παρουσιάζουν βαριά αναπηρία σε ποσοστό 80% και άνω.

Διαβάστε ακόμη

«Δεν έχουμε συνεργασία με κάποιον κ. Καμπούρη»: Οι διάλογοι-φωτιά και η επίσκεψη στο καζίνο πριν τη σύλληψη

Καλώδιο ηλεκτρικής διασύνδεσης: Θα προχωρήσει με βάση τον σχεδιασμό, λέει η κυβέρνηση - Πώς βλέπει τις δηλώσεις Ρούμπιο

Αποτροπιασμός στην Ηλεία: Πυροβόλησαν στο πρόσωπο αδέσποτο σκύλο - Θα γίνει ευθανασία, αγωνία για δεύτερο ζώο

Ο Καρβέλας καταθέτει ασφαλιστικά μέτρα κατά της Βίσση: Της απαγορεύει να λέει τα εκατοντάδες τραγούδια του

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • φόροι
  • εργαζόμενοι
  • επιχειρήσεις
  • Κορονοϊός
  • οφειλές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>