ΔΕΔΔΗΕ: Χρήσιμες πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών εν μέσω πανδημίας
Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τους τρόπους επικοινωνίας των καταναλωτών ρεύματος με τον ΔΕΔΔΗΕ στις έκτακτες συνθήκες όπως αυτές διαμορφώνονται από την πανδημία, παραθέτει ο Διαχειριστής σε σχετική ενημερωτική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα:
Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/ .
Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της Εταιρίας https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/ .
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.
Ο βουλευτής με το χωράφι που έγινε βοσκοτόπι, ο Πιερρακάκης ως πρωθυπουργός κυβέρνησης συνεργασίας και τα μπλεξίματα του ΠΑΣΟΚ στην Πάτρα λόγω Τσίπρα
Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις - Τι ισχύει με μέσα μαζικής μεταφοράς και σχολεία
Τι θα πει στη Βουλή ο Μητσοτάκης για αγροτικό, στεγαστικό και πακέτο μέτρων του 2026; Τα πολιτικά μηνύματα που θα εκπέμψει
«Πιο κοντά από ποτέ» σε συμφωνία για τον πόλεμο στην Ουκρανία: Το πόκερ με τις εγγυήσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




