Βασιλάκης της Aegean: «Καίμε» 40 εκατ. ευρώ για να συνεχίσουμε να πετάμε
Σε διαθεσιμότητα το 70% των εργαζομένων της εταιρείας, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Δημήτρη Γερογιάννη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Για πτώση της τάξεως του 98% στην μετακίνηση επιβατών τον Απρίλιο και τον Μάϊο έκανε λόγο ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, μιλώντας στους επενδυτές. Παράλληλα πρόσθεσε ότι το δεύτερο τρίμηνο του έτους η Aegean θα συνεχίσει να «καίει χρήματα». Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία «καίει» 40 εκατ. ευρώ τον μήνα την ώρα που σταθερά έξοδα ανά μήνα είναι 25 εκατ. ευρώ.
Στη συνέχεια εκτίμησε όμως ότι το γ' τρίμηνο θα είναι ελαφρώς καλύτερο. Και αυτό διότι θα υπάρξει βελτίωση στις ταμιακές ροές. Ωστόσο, πρόσθεσε πως θα χρειαστούν μήνες μέχρι τα έσοδα μίας πτήσης να υπερβούν το κόστος. Ακόμη, συμπλήρωσε ότι στους σχεδιασμούς της Aegean είναι στις αρχές του Ιουλίου να έχει επανέλθει το 25% του πτητικού έργου, ενώ μέχρι τον Σεπτέμβριο αυτό θα έχει ξεπεράσει 50%.
«Ξεκινήσαμε ιδιαίτερα δυναμικά το πρώτο τρίμηνο, σε συνέχεια ένα ενός πολύ δυναμικού 2019. Τα πράγματα πήγαιναν καλά και παρουσιάζαμε διψήφια άνοδο μέχρι και τις αρχές Μαρτίου όμως κατέληξε στο τρίμηνο να έχουμε μείωση της τάξης 15% η οποία οφείλεται στην μείωση πάνω από 50% που είχαμε τον Μάρτιο» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Βασιλάκης.
Σε διαθεσιμότητα το 70% των εργαζομένων
Στη συνέχεια,μιλώντας ο διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης υπογράμμισε ότι από τον Μάρτιο μπήκε σε αναστολή εργασίας το 70% των εργαζομένων. Ακόμη συμπλήρωσε ότι η εταιρεία περιμένει τις επόμενες μέρες το σχέδιο της κυβέρνησης με φόντο τον σχεδιασμό της πολιτικής της που έχει σχέση με τους εργαζόμενούς της.
«Κάνουμε ότι μπορούμε και δεν είναι δυνατό να μην στραφούμε για βοήθεια και στο κράτος, πολύ περισσότερο όταν άλλες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη το έχουν πράξει και μάλιστα με μεγάλα κεφάλαια. Ακόμη και αν υπήρχε η σκέψη να μη στραφούμε σε κρατική ενίσχυση, δεν θα ήταν δίκαιο, από την στιγμή που το πράττουν οι υπόλοιποι ανταγωνιστές μας στην Ευρώπη» τόνισε ακόμη.
Όσον αφορά το 2021 ο κ. Γερογιάννης υποστήριξε ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις η εταιρεία θα βρίσκεται στο 75%-80% των μεγεθών του 2019. «Πρέπει να μειώσουμε το κόστος ανά μονάδα γιατί θα είμαστε μικρότεροι και αν δεν μειώσουμε τα κόστη θα είμαστε πολύ λιγότερο αποδοτικοί» είπε χαρακτηριστικά.
Επίσης, αναφέρθηκε στη συμφωνία με την Airbus, λέγοντας ότι η εταιρία θα πρέπει να αποδεχθεί τις αλλαγές που έχει προτείνει καθώς «πρέπει να εκτιμηθεί ο τρόπος που έχουμε ανταποκριθεί μέχρι σήμερα στις δεσμεύσεις μας, και ότι δεχτήκαμε να παραλάβουμε τα αεροσκάφη που ήδη έχουν κατασκευαστεί». Επίσης έκανε λόγο για ταμειακή ροή στην εταιρεία που ανέρχεται στα 120 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα ποσό το οποίο μοιράζεται ισόποσα από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr