Κατακόρυφη πτώση του λιανεμπορίου τον Απρίλιο - Ποιοι κλάδοι «χτυπήθηκαν» περισσότερο
Τα σούπερ μάρκετ ήταν τα μόνα κερδισμένα στη διάρκεια του 2ου μήνα του lockdown🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο φέτος, δεύτερο μήνα του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.
Ειδικότερα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε: ένδυση- υπόδηση (83,1%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%), Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%), Πολυκαταστήματα (45,4%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%). Διασώθηκαν μόνον τα Μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%. Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%. Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.
«Βράζει» η καλδέρα της Σαντορίνης - Έντονη δραστηριότητα στο ρήγμα της Καμένης
«Έφερα τα πράγματα της στο σπίτι και νόμιζα ότι θα επιστρέψει και το παιδί» - Συγκλονίζει ο πατέρας της Κυριακής Γρίβα
Viral έγινε ο διερμηνέας νοηματικής που έκανε το Ζάρι στον ελληνικό τελικό της Eurovision
Κυκλοφόρησε από το Netflix το τρέιλερ της δεύτερης σεζόν του «Wednesday»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr