• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τι έδειξαν τα πρώτα αποτελέσματα στις τοξικολογικές εξετάσεις του Μαζωνάκη - Γιατί «καίνε» τη γιατρόΘα μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα την επόμενη εβδομάδα; Τι προβλέπουν οι Έλληνες πρατηριούχοιΗ Τουρκία έστειλε ξανά UAV στο Αιγαίο - Μπαράζ παραβιάσεων του εθνικού εναέριου χώρουΛύθηκε το μυστήριο με τους «ανθρώπους-τυφλοπόντικες» στους υπονόμους της Νέας Υόρκης
δημοφιλές τώρα: Δεν θα τη βάζαμε ούτε στο top-10 του: Η σειρά που ο Μπέζος θεωρεί παραδόξως την πιο επιτυχημένη του
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   27.07.2020 14:35
Newsroom
Newsroom

Απαλλάσσονται από τον ΕΝΦΙΑ και του 2020 οι πυρόπληκτοι σε Μάτι και Κινέτα

Η απαλλαγή ίσχυσε και τα έτη 2018 και 2019

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

(copyright: Eurokinissi)
(copyright: Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Κατατέθηκε από το υπουργείο Οικονομικών τροπολογία με την οποία παρατείνεται και για το έτος 2020 (ίσχυε για τα έτη 2018 και 2019) η απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ για τα ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές της Περιφέρειας Αττικής (Μάτι) και της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας( Κινέτα), τις οποίες έπληξαν οι πυρκαγιές της 23ης και της 24ης Ιουλίου 2018.

Η τροπολογία ορίζει ότι στο μέτρο υπάγονται οι ιδιοκτήτες τους που είναι κάτοχοι, εναλλακτικά είτε Δελτίου Επανελέγχου ή Έκθεσης Αυτοψίας ή Πρωτοκόλλου Αυτοψίας Επικινδύνως Ετοιμόρροπου Κτηρίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που θα έχουν εκδοθεί έως τις 31.12.2020.

Επίσης, όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, παρατείνεται η απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ για τα δικαιώματα επί του συνόλου της ακίνητης περιουσίας των θανόντων εξαιτίας των πυρκαγιών κατά την προαναφερόμενη περίοδο.

Διαβάστε ακόμη

Θα μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα την επόμενη εβδομάδα; Τι προβλέπουν οι Έλληνες πρατηριούχοι

Τι έδειξαν τα πρώτα αποτελέσματα στις τοξικολογικές εξετάσεις του Μαζωνάκη - Γιατί «καίνε» τη γιατρό

Λύθηκε το μυστήριο με τους «ανθρώπους-τυφλοπόντικες» στους υπονόμους της Νέας Υόρκης

«Δεν είχα χρόνο να σκεφτώ»: Ηρωικός άνδρας πιάνει στον αέρα παιδί που έπεσε από μπαλκόνι

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • πυρόπληκτοι
  • Κινέτα
  • Μάτι
  • ΕΝΦΙΑ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>