• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: 12 νεκροί και δεκάδες τραυματίες από το μακελειό σε παραλία - «Στοχευμένο χτύπημα σε Εβραίους» λέει το ΙσραήλΜακελειό στις ΗΠΑ: Συνελήφθη ύποπτος για τους πυροβολισμούς στο Πρόβιντενς - Φοιτητές οι δύο νεκροίΠαραλίγο τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Οδηγός λεωφορείου αγνόησε τις μπάρες και διέσχισε σιδηροδρομική διάβαση ενώ πλησίαζε τρένοΝεκρός εντοπίστηκε 33χρονος στην Ηλεία - Κατέρρευσε λίγο πριν πάει στα χωράφια
δημοφιλές τώρα: Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: 12 νεκροί και δεκάδες τραυματίες από το μακελειό σε παραλία -...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   09.11.2020 14:12
Newsroom
Newsroom

Κορονοϊος: To δεύτερο κύμα της πανδημίας προβληματίζει τα ελληνικά e-shop μόδας

Ποσοστό 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των eshop πιστεύει ότι θα είναι πολύ δύσκολη η περίοδος του δεύτερου lockdown

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Copyright: Pexels.com
Copyright: Pexels.com

Το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού προβληματίζει τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα προϊόντων μόδας, σύμφωνα με έρευνα της μηχανής αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI. Συγκεκριμένα, ποσοστό 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των e-shop πιστεύει ότι θα είναι πολύ δύσκολη η περίοδος του δεύτερου lockdown.

Στον αντίποδα, 47% των online καταστημάτων αναμένει θετικό αντίκτυπο ενώ μόλις το 17% των καταστημάτων και με φυσικό κατάστημα βλέπει θετικές προοπτικές. Η έρευνα της μηχανής αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI πραγματοποιήθηκε από τις 02 έως και τις 18 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή στελεχών από 44 καταστήματα μόδας (καταστήματα με πολλαπλά κανάλια διανομής και μόνο ηλεκτρονικά) με στόχο την καταγραφή των προσδοκιών για τους επόμενους μήνες, τις συγκρίσεις με την προηγούμενη χρονιά αλλά και τις πιθανές ανακατατάξεις που να μπορεί να επέλθουν στον κλάδο.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, πάνω από το 60% των eshop επενδύουν στο να ενισχύσουν τα αποθέματά τους (stock) πριν από την περίοδο του Black Friday και των Χριστουγέννων, κάτι που δείχνει ότι διαβλέπουν θετικά αποτελέσματα για το τέλος της χρονιάς παρά το δεύτερο κύμα της πανδημίας. Για σχεδόν τα μισά από τα καταστήματα είναι επιτακτική η ανάγκη να διασφαλίσουν ρευστότητα ενώ προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες με επιχειρηματικές αποφάσεις και αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου τους για να εξέλθουν αλώβητα από την κρίση.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναδεικνύονται πρωταγωνιστές και γίνονται κανάλι πώλησης που θα δοκιμαστεί ακόμη περισσότερο με στόχο την εντονότερη παρουσία αλλά και την αύξηση των εσόδων για το 35% των συμμετεχόντων της έρευνας του GLAMI.gr. Μόλις το 9% δήλωσε ότι προχώρησε σε απολύσεις υπαλλήλων, ενώ ένα 4% δήλωσε ότι είναι στις προτεραιότητές του για το μέλλον. Σημειώνεται ότι από αυτούς που δεν έχουν προβεί σε κανένα μέτρο προστασίας της επιχείρησής τους, η εντονότερη παρουσία στα Social Media και η πιο επιθετική στρατηγική διαφήμισης βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους με 57%.

Τα περισσότερα eshop δεν έχουν σκοπό να μειώσουν τις τιμές ενώ η εποχικότητα παραμένει ακόμη σημαντικός συντελεστής για τις πωλήσεις αν και ένα 21% αποφάσισε να μην επικεντρωθεί σε αυτή αλλά στις μικρότερες και συχνότερες συλλογές, προκειμένου να προσαρμοστεί γρήγορα σε τυχόν αλλαγές.

Η δύναμη των μέσω κοινωνικής δικτύωσης που αναδείχθηκε ακόμη περισσότερο στο πρώτο κύμα της πανδημίας φαίνεται ότι αποτελεί την πλέον σημαντική τάση για το μέλλον (53%). Η απουσία εποχικότητας, η βιώσιμη μόδα αλλά και οι "genderless" συλλογές φαίνεται ότι κερδίζουν έδαφος και στην Ελλάδα. Χαμηλά παραμένει ακόμη το ενδιαφέρον για μεταχειρισμένα. που στο εξωτερικό κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Μετά από ένα διαφορετικό καλοκαίρι όπου καταγράφηκε έως και 100% πτώση στην επισκεψιμότητα των φυσικών καταστημάτων και έως και 59% πτώση στις offline πωλήσεις, το 55% των επιχειρήσεων με ηλεκτρονικό και φυσικό κατάστημα είδε τα έσοδά του μειωμένα λόγω της πανδημίας, σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019 αλλά παράλληλα το 59% είδε αύξηση στις online πωλήσεις που ισοσκέλισε την αρνητική εικόνα του καλοκαιριού. Παρόλο τον θετικό αντίκτυπο που είχε γενικότερα η πανδημία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και με το 26% των fashion eshop να βλέπει τα έσοδά του να αυξάνονται, ταυτόχρονα ένα 20% είδε τα έσοδά του να μειώνονται εξαιτίας αυτής.

Διαβάστε ακόμη

Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: 12 νεκροί και δεκάδες τραυματίες από το μακελειό σε παραλία - «Στοχευμένο χτύπημα σε Εβραίους» λέει το Ισραήλ

Σε απόγνωση γονείς στο Τρίγωνο Έβρου: Χωρίς παιδικό σταθμό 17 ακριτικά χωριά - Σκέφτονται να στείλουν τα παιδιά τους στη Βουλγαρία

Παραλίγο τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Οδηγός λεωφορείου αγνόησε τις μπάρες και διέσχισε σιδηροδρομική διάβαση ενώ πλησίαζε τρένο

Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στο ethnos.gr: «Η απώλεια είναι από τις χειρότερες λέξεις του ελληνικού λεξιλογίου»

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • μόδα
  • Κορονοϊός
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • e-shop
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr