• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Στάση εργασίας στα λεωφορεία σήμερα - Οι ώρες και οι γραμμές που δεν επηρεάζονταιΚαρυστιανού: Το σύστημα αποκαλύπτει και πάλι το μίσος και τη διαβολή σε βάρος μουΚυψέλη: Σε αναβρασμό οι μαθητές του σχολείου μετά το μαχαίρωμα - Κλείδωσαν τους διευθυντές μέσα«Ψυχρολουσία» για τους αγρότες: Αντί να λάβουν την ενίσχυση, ο ΕΛΓΑ τους πήρε τα χρήματα πίσω - Το υπουργείο «τα ρίχνει» σε εργαζόμενο
δημοφιλές τώρα: Αγρότες: Ξεκίνησαν οι πληρωμές του ΕΛΓΑ μετά την γκάφα ολκής
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.11.2020 20:59
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Πάνω από 15% η αύξηση πωλήσεων στην Κεντρική Ελλάδα

Λιανεμπόριο: Με αύξηση τζίρου 11,1% «έτρεξε» η τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου

Τα 127,97 εκατ. ευρώ έφτασε ο τζίρος του εγχώριου οργανωμένου λιανεμπορίου την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου, αυξημένος κατά 11,1% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019. Ποιες περιοχές σημείωσαν αύξηση πωλήσεων.

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
copyright: Eurokinissi (φωτ. αρχείου)
copyright: Eurokinissi (φωτ. αρχείου)

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της IRI, η αύξηση του τζίρου αποτελεί την υψηλότερη επίδοση ανά εβδομάδα, αποτυπώνοντας ένα νέο γύρο «στοκαρίσματος» τροφίμων αλλά και προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής από τους καταναλωτές υπό τον φόβο του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους διαμορφώθηκε στο 9%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών IRI, την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου (αυτή που τελείωσε στις 1 Νοεμβρίου 2020) σημειώθηκε αύξηση τζίρου 11,1% στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, αγγίζοντας τα 127,97 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 (αυτή που τελείωσε στις 3 Νοεμβρίου 2019) που ήταν 115,18 εκατ. ευρώ.

Η ανάπτυξη της αγοράς τη συγκεκριμένη εβδομάδα, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά της Αττικής, που ελέγχει μερίδιο 53,6% και η οποία «έτρεξε» με ρυθμό 9,7%.

κορονοϊός, εστίαση
ΕΛΛΑΔΑ16.11.2020 10:22
Κορονοϊός: Σχέδιο να ανοίξει η εστίαση και το λιανικό εμπόριο από 1η Δεκεμβρίου
Κορονοϊός: Σχέδιο να ανοίξει η εστίαση και το λιανικό εμπόριο από 1η Δεκεμβρίου

Την εβδομάδα του έληξε στις 1 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 11%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (11,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,8%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 15,2%).

Πάνω από 15% η αύξηση πωλήσεων στην Κεντρική Ελλάδα

Παρατηρώντας την κατανάλωση στα σημεία πώλησης, διαπιστώνεται ότι η Αττική, με μερίδιο 53,6% σημείωσε αύξηση πωλήσεων 9,7%, τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης με μερίδιο 10,2% εμφάνισαν ανάπτυξη 3,7%, ενώ της Κεντρικής Ελλάδας με μερίδιο 13,3% εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων 15,7%. Η Βόρεια Ελλάδα με μερίδιο 9,2% παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 16,3%, η Πελοπόννησος με μερίδιο 7,7% ανάπτυξη 18% και η Κρήτη με μερίδιο 6% εμφάνισε ανάπτυξη 11,9%.

Σε ό,τι αφορά τη διασπορά της κατανάλωσης ανά κατηγορία καταστήματος, τα υπερμάρκετ (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 22,8%, τα μεσαία (2.500 έως 1.000 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 9,9%, τα μικρότερα (1.000 τ.μ έως 400 τ.μ.) αύξηση 8,5% και τα μίνι μάρκετ (έως 400 τ.μ.) αύξηση πωλήσεων 9%.

Διαβάστε ακόμη

«Ψυχρολουσία» για τους αγρότες: Αντί να λάβουν την ενίσχυση, ο ΕΛΓΑ τους πήρε τα χρήματα πίσω - Το υπουργείο «τα ρίχνει» σε εργαζόμενο

Καθηγητής που ήθελε να «σπάσει» κατάληψη έπιασε δάχτυλα μαθητή με κόφτη - Ο 17χρονος τού φώναζε να σταματήσει

Καρυστιανού: Το σύστημα αποκαλύπτει και πάλι το μίσος και τη διαβολή σε βάρος μου

Η Μίνα Καραμήτρου μιλάει μόνο σε... δύο τύπους από σπίτι: Δύο Τύποι Απο Σπίτι (Ep9)

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • λιανεμπόριο
  • σούπερ μάρκετ
  • τζίρος
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr