ΕΝΦΙΑ: Σταδιακά περνούν τα έσοδα στους δήμους – Καταργείται ένας φόρος
Από το 2022 ξεκινά η σταδιακή μεταφορά του ΕΝΦΙΑ σε τοπικό επίπεδο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στους δήμους θα περάσει σταδιακά από το 2022 η διαχείριση του ΕΝΦΙΑ, ενώ ο μηχανισμός είσπραξης θα παραμείνει στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Η σταδιακή μεταφορά του ΕΝΦΙΑ σε τοπικό επίπεδο, με αντίστοιχη προσαρμογή των μεταβιβάσεων από την κεντρική κυβέρνηση προς τους ΟΤΑ αποτελεί μία από τις μεταρρυθμίσεις στις οποίες δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα η κυβέρνηση καθώς ενισχύει την ανεξαρτησία των δήμων δια της αποκέντρωσης πόρων και εντάσσεται σε αυτές που προωθούνται στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης.
Επί της ουσίας αυτό που θα αλλάξει είναι ότι οι φόροι που θα καταβάλλουν οι πολίτες θα πηγαίνουν αυτόματα στους οικείους Δήμους, ενώ ένα μέρος τους θα παρακρατείται μέσω του μηχανισμού είσπραξης, για τους δήμους με λιγότερα ακίνητα και μικρότερες αντικειμενικές ώστε να μη χάνει κανείς αυτά που δικαιούται.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



