Την Τρίτη οι συναντήσεις της κυβέρνησης με τους θεσμούς
Τα κλιμάκια αναμένεται να παραμείνουν στην Αθήνα έως την Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την Τρίτη, 22 Ιανουαρίου, θα ξεκινήσουν οι συναντήσεις του οικονομικού επιτελείου με τους επικεφαλής των κλιμακίων των θεσμών, για την αξιολόγηση της πορείας της οικονομίας στο πλαίσιο της μεταμνημονιακής παρακολούθησης.
Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται στο κτίριο του υπουργείου Δικαιοσύνης και την Τρίτη (17.00) θα πραγματοποιηθεί η εναρκτήρια συνάντηση, ενώ στις 18.00 η συζήτηση θα αφορά στα χρηματοπιστωτικά («κόκκινα» δάνεια, νέο σχήμα που θα αντικαταστήσει τον «νόμο Κατσέλη»).
Τα θέματα αυτά, όπως και εκείνα της τοποθέτησης γενικών γραμματέων στο Δημόσιο και των αποκρατικοποιήσεων αποτελούν, σύμφωνα με κυβερνητικούς παράγοντες, τα σοβαρότερα μεταξύ των 16 δράσεων που καλείται να υλοποιήσει η κυβέρνηση.
Τα κλιμάκια αναμένεται να παραμείνουν στην Αθήνα έως την Παρασκευή. Αμέσως μετά, το ΔΝΤ (εκπρόσωπος του οποίου μετέχει στην αποστολή) θα εκδώσει σχετική αναφορά. Ενώ η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με βάση την οποία το Eurogroup της 11ης Μαρτίου θα εγκρίνει την εκταμίευση των ANFAs και SNPs (τα κέρδη από ελληνικά ομόλογα που διακρατούν η ΕΚΤ και ευρωπαϊκές εθνικές τράπεζες), θα δημοσιοποιηθεί στις 27 Φεβρουαρίου.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



