• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Πέθανε η 87χρονη Μαρικάρμεν Αμπασκάλ, σύμβολο του αγώνα για τη στέγη στην ΙσπανίαΌσα συζήτησαν Μητσοτάκης και Ρούμπιο στο Μαξίμου - Τα μηνύματα του Αμερικανού υπουργού ΕξωτερικώνΝέες αποκαλύψεις για τον Φίλιππο Καμπούρη - Πώς στήθηκε η κομπίνα εκατομμυρίων σε βάρος του ΔημοσίουΖευγάρι κατηγορείται για κακοποίηση τουλάχιστον 14 παιδιών που γεννήθηκαν μέσω παρένθετης μητρότητας
δημοφιλές τώρα: Σύνταξη λόγω γήρατος για ασφαλισμένους του τέως ΟΓΑ - Οι προϋποθέσεις
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   02.12.2021 17:41
Newsroom
Newsroom

Τέλη κυκλοφορίας: «Ραβασάκια» σε 73.742 ιδιοκτήτες οχημάτων για οφειλές προηγούμενων ετών

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Διπλά τέλη κυκλοφορίας καλούνται να πληρώσουν 73.742 ιδιοκτήτες οχημάτων, οι οποίοι είχαν «ξεχάσει» να καταβάλουν τις οφειλές για τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 και ενημέρωσαν την «εικόνας» τους στο myCAR.

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων έστειλε επιστολές στους 73.742 «ξεχασιάρηδες» ιδιοκτήτες οχημάτων, οι οποίοι, ενώ τα οχήματά τους είχαν προσυμπληρωθεί στη φορολογική δήλωση εκείνης της χρονιάς, δεν κατέβαλαν τα τέλη. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και όσοι  δεν ακολούθησαν την προβλεπόμενη διαδικασία για τη διαγραφή του οχήματος, σε περίπτωση, που για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν ήταν τότε στην κατοχή τους ή ήταν σε ακινησία.

Με την επιστολή, δινόταν η δυνατότητα, μέχρι τις 22 Νοεμβρίου, να δηλώσουν στο myCAR τον λόγο, για τον οποίο ενδεχομένως δεν υπάρχει υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για το 2016, επισυνάπτοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.

Η υποβολή δήλωσης μη οφειλής τελών κυκλοφορίας και η κατάθεση των σχετικών δικαιολογητικών, για τους υπολοίπους, ώστε να μην πληρώσουν τα διπλάσια τέλη, είναι εφικτή μόνο μέσω αιτήματος ή mail στην ΔΟΥ.

Η ΑΑΔΕ έχει δημιουργήσει ειδική διαδικασία ψηφιακής υποβολής των δικαιολογητικών στην πλατφόρμα "Τα Αιτήματά μου" στην ψηφιακή πύλη myAADE. Στην πλατφόρμα "Τα Αιτήματά μου" με τους κωδικούς taxisnet, επιλέγουν με τη σειρά:

  1. τη ΔΟΥ
  2. τη θεματική ομάδα "Αυτοκίνητα" και
  3. τη διαδικασία "Υποβολής δικαιολογητικών μη οφειλής τελών κυκλοφορίας 2016-2021".

Τις επόμενες ημέρες, οι παραπάνω οφειλέτες αναμένεται να λάβουν και νέο mail από την ΑΑΔΕ που θα τους ενημερώνει για τη διαδικασία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 02.11.2021 17:30
Ρύθμιση οφειλών σε 72 δόσεις: Τι ισχύει για τον ΕΦΚΑ - Ποιοι είναι δικαιούχοι
Οικονομία | 02.12.2021 12:26
Πλατφόρμα οφειλών: Έρχεται η προειδοποίηση σε οφειλέτες
Οικονομία | 01.12.2021 23:51
Αθήνα: Η 6η ακριβότερη πόλη στον κόσμο στα καύσιμα

Διαβάστε ακόμη

Όσα συζήτησαν Μητσοτάκης και Ρούμπιο στο Μαξίμου - Τα μηνύματα του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών

Πέθανε η 87χρονη Μαρικάρμεν Αμπασκάλ, σύμβολο του αγώνα για τη στέγη στην Ισπανία

Πόσο ρεαλιστικός είναι ο κίνδυνος μιας πανδημίας πνευμονικής πανώλης; Ειδικοί εξηγούν

«Δεν την εμπιστευόμαστε»: Γιατί οι προγραμματιστές αρχίζουν να γυρίζουν την πλάτη στην τεχνητή νοημοσύνη

επόμενο άρθρο
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>