Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται και από πότε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη -σε συνέχεια της σύμφωνης γνώμης που διατύπωσε το Υπουργικό Συμβούλιο τον περασμένο Ιούλιο μετά από σχετική εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού τότε- καθορίζεται, σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία, ο νόμιμος κατώτατος μισθός και το νόμιμο κατώτατο ημερομίσθιο, για πλήρη απασχόληση, για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας.
Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται
Συγκεκριμένα, ο κατώτατος μισθός καθορίζεται ως εξής:
α) Για τους υπαλλήλους ο κατώτατος μισθός αυξάνεται κατά 2% και ορίζεται στα 663 ευρώ από 650 ευρώ προηγουμένως.
β) Για τους εργατοτεχνίτες το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται επίσης κατά 2% και ορίζεται στα 29,62 ευρώ από 29,04 ευρώ προηγουμένως
Η απόφαση τίθεται σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2022. Σε σχέση με τη διαδικασία της πρόσθετης αύξησης του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου το 2022, «ισχύουν στο ακέραιο οι πρόσφατες δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Poll ethnos.gr: Μετά τις τελευταίες εξελίξεις για το ηλεκτρικό καλώδιο Ελλάδας–Κύπρου, πώς θεωρείτε ότι πρέπει να κινηθεί η Ελλάδα;
Τρεις προσαγωγές για τις αναθυμιάσεις στη πισίνα του εκπαιδευτηρίου στο Κορωπί
Απρέπεια του Ερντογάν στη σύνοδο COP31: Αποχώρησε κατά την άφιξη του Χριστοδουλίδη
Φώτης Σεργουλόπουλος: «Ήμουν ανοιχτός γκέι από πολύ μικρός - Δεν έκανα coming out στους γονείς μου»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



