• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
F-35, F-16 Viper και πύραυλοι: Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της Ελλάδας με τις ΗΠΑ - Το κρίσιμο σημείοΜαχαίρωσαν 32χρονο στην Ελευσίνα - Καταγγέλλουν επίθεση από φασίστεςΗ Ουκρανία «χτύπησε» στη Σιβηρία: Επίθεση σε δύο από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια πετρελαίου της ΡωσίαςΙσόβια στον δολοφόνο του Πολωνού καθηγητή στην Αγία Παρασκευή - Το χρονικό του εγκλήματος
δημοφιλές τώρα: Αρντά Τουράν: «Πέφτουν βόμβες, ακούγονται σειρήνες το βράδυ και κάνουμε προπονήσεις το πρωί»
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   01.02.2022 03:30
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Το πρόστιμο

Τέλη Κυκλοφορίας 2022: Λήγει η προθεσμία - Τα πρόστιμα

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

(Eurokinissi)
(Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου 2022 οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να καταβάλλουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2022 ή να το θέσουν σε ακινησία.

Το υπουργείο Οικονομικών τονίζει ότι δε θα υπάρξει νέα παράταση και η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας πρέπει να γίνει έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022.

Το πρόστιμο

Υπενθυμίζεται πως η μη έγκυρη αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας επισύρει πρόστιμο, το οποίο ισούται με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Συγκεκριμένα το ύψος του προστίμου είναι:

  • ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ
  • ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.
  • μηδενικό αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Εάν ένας ιδιοκτήτης οχήματος δεν μπορεί να καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας, έχει τη δυνατότητα να το θέσει σε ακινησία.
Σημειώνεται πως φέτος, σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές, τα ειδοποιητήρια περιλαμβάνουν QR Code, με σκοπό τη διευκόλυνση των ιδιοκτητών Ι.Χ. σε ό,τι αφορά την πληρωμή τους.

Πρακτικά, σκανάροντας τον κωδικό QR, οι ιδιοκτήτες οχήματων θα μπορούν να πληρώσουν άμεσα μέσω web banking και από το κινητό τους τηλέφωνο το ποσό που τους αναλογεί για τα τέλη κυκλοφορίας 2022.

Διαβάστε ακόμη

F-35, F-16 Viper και πύραυλοι: Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της Ελλάδας με τις ΗΠΑ - Το κρίσιμο σημείο

Μαχαίρωσαν 32χρονο στην Ελευσίνα - Καταγγέλλουν επίθεση από φασίστες

Η Ουκρανία «χτύπησε» στη Σιβηρία: Επίθεση σε δύο από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια πετρελαίου της Ρωσίας

Μέσα στα «sweatshops» όπου κατασκευάζονται οι επίσημες ποδοσφαιρικές φανέλες για 1 ευρώ την ώρα

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Τέλη Κυκλοφορίας 2022
  • πρόστιμα
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>