• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Συμπλοκή στο Αστυνομικό Τμήμα Ζακύνθου με αποστρατευμένο αστυνομικό που είχε όπλο σε τσαντάκιΝέα μέτρα για το στεγαστικό: Τι είναι το «build to rent» - Ποια προγράμματα τρέχουνΚαρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Η Άννα έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνοΛήξη συναγερμού στην Καλλιθέα: Απομακρύνθηκαν τα φιαλίδια με πικρικό οξύ
δημοφιλές τώρα: Καρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνο
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   21.02.2022 06:30
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Το πρόστιμο

Τέλη Κυκλοφορίας 2022: Λήγει η προθεσμία

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Προθεσμία μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου 2022 έχουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του 2022, καθώς και για τη θέση των οχημάτων σε ακινησία.

Το υπουργείο Οικονομικών τονίζει ότι δε  θα υπάρξει νέα παράταση και η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας πρέπει να γίνει έως τις 28 Φεβρουαρίου 2022.

Το πρόστιμο

Υπενθυμίζεται πως η μη έγκυρη αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας επισύρει πρόστιμο, το οποίο ισούται με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Συγκεκριμένα το ύψος του προστίμου είναι:

  • ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ
  • ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.
  • μηδενικό αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Εάν ένας ιδιοκτήτης οχήματος δεν μπορεί να καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας, έχει τη δυνατότητα να το θέσει σε ακινησία.

Διαβάστε ακόμη

Νέα μέτρα για το στεγαστικό: Τι είναι το «build to rent» - Ποια προγράμματα τρέχουν

«Ο χειρότερος serial killer της Ευρώπης»: Ο 43χρονος υδραυλικός, τα επτά θύματα και οι 75.000 φωτογραφίες

Καρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Η Άννα έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνο

Γιατί οι απότομες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα δεν είναι απαραίτητα κακές για την υγεία

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • προθεσμία
  • πρόστιμα
  • ειδήσεις τώρα
  • Τέλη Κυκλοφορίας 2022
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>