ΕΦΚΑ: Έρχεται «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» για τις εκκρεμείς συντάξεις
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Την λειτουργία «ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών από τους εποτευόμενους φορείς του υπουργείου (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ).
Πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα εκκρεμή αιτήματα συνταξιοδότησης. Στις αρχές Μαίου θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις.
Στόχος του υπουργείου είναι όλες οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ να παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, ώστε να καταστεί περιττή μετά από λίγο καιρό η παρουσία των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα. Ήδη ο ΟΑΕΔ έχει ψηφιοποιήσει τις υπηρεσίες του σε ποσοστό 90%, ενώ ο ΕΦΚΑ 60%.
Μάλιστα, ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε, ότι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το υπουργείου, ήταν εμφανές, ότι δυο ήταν τα κύρια προβλήματα: το ζήτημα των εκκρεμών συντάξεων και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Ο Συνήγορος του Πολίτη ενημέρωσε τον υπουργό Εργασίας ότι πρόκειται για το υπουργείο με τα περισσότερα παράπονα (ΕΦΚΑ 48% των παραπόνων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με δεύτερη την ΑΑΔΕ με 11%).
Οι δράσεις που ήδη τέθηκαν σε λειτουργία, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη είναι:
- Νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία 2,5 χρόνια.
- Διασύνδεση ΚΕΠ με ΕΚΦΑ και ΟΑΕΔ και ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί 3,8 εκατ. συναλλαγές και αυτό μπορεί να αποτελέσει πιλότο για άλλους φορείς.
- Ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ.
- Αναβάθμιση ιστοσελίδων. MyEFKAlive και MyOAEDlive ψηφιακός σύμμαχος των πολιτών για να εξυπηρετούνται μέσω αυτών των υπηρεσιών
- Θεσμός των πιστοποιημένων δικηγόρων και λογιστών. Υπάρχουν 458 πιστοποιημένοι επαγγελματίες που πέρασαν δύσκολες εξετάσεις, οι οποίοι εκδίδουν συντάξεις μέσα σε 3 μήνες. Πάνω από 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις έχουν εκδοθεί.
- Ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555. Στόχος να αποκαταστήσει το κανάλι επικοινωνίας του υπουργείου και των φορέων, με τους πολίτες. Σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Από το τέλος Ιουλίου έως σήμερα, έχουν υπάρξει 1,8 εκατ. κλήσεις. Το 98% απαντημένα ερωτήματα και 82% ικανοποίηση κοινού.
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr