• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Διπλό φονικό στην Φοινικούντα: Δύο γυναίκες στο μικροσκόπιο των Αρχών - Τα λάθη που «καίνε» τον ανιψιόΤραμπ: «Θα ανταποδώσουμε» - Τρεις νεκροί Αμερικανοί από επίθεση του Ισλαμικού Κράτους στη ΣυρίαΠειραιάς: Νεαρός οδηγός ξυλοφόρτωσε ντελιβερά για την προτεραιότητα - Συνελήφθη και ο συνοδηγόςΕργατικό ατύχημα στη Νάξο: Υποχώρησαν τα κάγκελα και έπεσαν σε τάφρο - Τους απεγκλώβισε η Πυροσβεστική
δημοφιλές τώρα: Αττική οδός: Αυξήσεις στα διόδια από 1η Ιανουαρίου - Ποιες θα είναι οι τιμές
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.05.2022 13:42
Newsroom
Newsroom

Zara: Με χρέωση στον πελάτη η επιστροφή παραγγελιών από τα e-shop

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
AP photo
AP photo

Αλλάζει η πολιτική όσον αφορά στην επιστροφή παραγγελιών από το e-shop της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης Zara. Συγκεκριμένα, η εταιρεία χρεώνει πλέον τις on line επιστροφές ενδυμάτων, εκτός και αν οι καταναλωτές μεταβαίνουν οι ίδιοι στο φυσικό κατάστημα.

Από την πανδημία και έπειτα αυξήθηκαν κατακόρυφα οι online πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές δεν είχαν πρόσβαση στα καταστήματα. Ωστόσο υπήρξε κι ενα φαινόμενο που προβλημάτισε τα στελέχη των εταιρειών ένδυσης και μείωσε εν μέρει το κέρδος. Ο τεράστιος αριθμός επιστροφών, ειδικά από μερικούς πελάτες που συνηθίζουν να κάνουν δεκάδες παραγγελίες και εν συνεχέια να τις επιστρέφουν, απειλεί τις μεγάλες αλυσίδες μόδας, αφού περιοριζει το κέρδος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 16.05.2022 11:57
Σκρέκας: Επιστροφή 60% σε λογαριασμούς ρεύματος και σε εκείνους με ληξιπρόθεσμες οφειλές - Τι είπε για αντικατάσταση συσκευών
Οικονομία | 16.05.2022 11:15
ΑΣΕΠ: Πώς αμείβονται οι δημόσιοι με απολυτήριο λυκείου (πίνακας)

Σύμφωνα με το imerisia.gr, στο πλαίσιο αυτό και προκειμένου να αποτρέψει τέτοια φαινόμενα, η αλυσίδα Zara άρχισε να χρεώνει τους πελάτες της για τις επιστροφές των online παραγγελιών στη Βρετανία. Όσοι θέλουν να επιστρέψουν κάτι που αγόρασαν από το σάιτ ή το app της μέσω courier, χρεώνονται με 1,95 λίρες, με το ποσό να αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων που κάνει η εταιρεία για την εν λόγω παραγγελία. Πάντως, οι επιστροφές στα καταστήματα της Zara παραμένουν δωρεάν.

Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία προσέφερε στο παρελθόν δωρεάν επιστροφή με παραλαβή από το σπίτι για τις online παραγγελίες, αλλά πλέον ζητά από τους πελάτες της να παραδώσουν οι ίδιοι το πακέτο τους στο κατάστημα του courier, από όπου η επιστροφή γίνεται χωρίς κόστος. Ακόμα στην Ελλάδα δεν υπάρχει χρέωση, ωστόσο η πολιτική που ξεκίνησε στη Βρετανία, δείχνει την τακτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία και στις υπόλοιπες χώρες.

Διαβάστε ακόμη

Ραντεβού στα μπλόκα αντί για το Μαξίμου δίνουν οι αγρότες - «Δε θα κάνουμε πίσω αν δε λυθούν τα προβλήματα»

Αποκάλυψη OPEN για κύκλωμα ΟΠΕΚΕΠΕ: Ο αρχηγός χρησιμοποιούσε λογαριασμό του λογιστή για τις επιδοτήσεις

Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDF

Εντυπωσιακό βίντεο: Όρκες και δελφίνια συνεργάζονται στο κυνήγι σολομών - H πρώτη τεκμηριωμένη καταγραφή συνεργασίας

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • χρεώσεις
  • επιστροφή
  • Zara
  • online αγορές
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr