Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Μέση Ανατολή: Τα νέα δεδομένα στην περιοχή και οι φάσεις της συμφωνίας για εκεχειρία - Το Ισραήλ απελευθερώνει 737 Παλαιστίνιους κρατούμενους για 33 ομήρους
Χωρίς διόδια για άλλα 3 χρόνια Άγιος Στέφανος και Βαρυμπόμπη: Νέες αποζημιώσεις 12,7 εκατ. ευρώ καλείται να πληρώσει το Δημόσιο
Χαμηλότερες από το 2019 οι πραγματικές αμοιβές των εργαζομένων - Ο πληθωρισμός «εξαέρωσε» τις αυξήσεις
Τέλος το TikTok στις ΗΠΑ: Ανακοίνωσε ότι θα πάψει να είναι διαθέσιμο στη χώρα μετά την Κυριακή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr