Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Νέο μήνυμα Μητσοτάκη σε Βόρεια Μακεδονία: Δεν θα κυρώσουμε μέχρι να αλλάξουν στάση
Συγκλονίζει η γυναίκα που με τον σύζυγό της ξυλοκοπήθηκαν από οδηγούς στη Θηβών - Δεν τους βοήθησε κανείς
Ανάλυση CNN: Ο κυρώσεις των ΗΠΑ προκάλεσαν τη συντριβή του ελικοπτέρου του Ραΐσι; Η αλήθεια είναι πιο περίπλοκη
Νέα σόλο εμφάνιση της Λόπεζ: Φουντώνουν οι φήμες χωρισμού με τον Άφλεκ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr