Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.

Διαβάστε ακόμη
Προαστιακός: Λύνεται εκκρεμότητα επτά ετών - Έρχονται κλειστές πύλες στους σταθμούς
Ξύπνησε από το κώμα ο 24χρονος μακελάρης του Σίδνεϊ - Ήταν υπό έρευνα για δεσμούς με το ISIS
Είδηση - «βόμβα» στην αγορά καυσίμων: Λουκέτο στην Cetracore-Jetoil λόγω των κυρώσεων στη Ρωσία
Υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης: Αύριο η πρώτη μήνυση κατά γνωστού τραγουδιστή - Όσα αποκάλυψε ο Γιώργος Λιάγκας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



