Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου Ροδοδάφνη - Ρίο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Καραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα Τρίτη, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε.. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ.€, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.
Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).
Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.
Συγκαταλέγεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. €, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:
28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής
4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος)
3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο)
ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,
συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
συστήματος ηλεκτροκίνησης
συστήματος τηλεπικοινωνιών.
«Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου.
Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών», επεσήμανε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης.
Μέση Ανατολή: Τα νέα δεδομένα στην περιοχή και οι φάσεις της συμφωνίας για εκεχειρία - Το Ισραήλ απελευθερώνει 737 Παλαιστίνιους κρατούμενους για 33 ομήρους
Χωρίς διόδια για άλλα 3 χρόνια Άγιος Στέφανος και Βαρυμπόμπη: Νέες αποζημιώσεις 12,7 εκατ. ευρώ καλείται να πληρώσει το Δημόσιο
Χαμηλότερες από το 2019 οι πραγματικές αμοιβές των εργαζομένων - Ο πληθωρισμός «εξαέρωσε» τις αυξήσεις
Τέλος το TikTok στις ΗΠΑ: Ανακοίνωσε ότι θα πάψει να είναι διαθέσιμο στη χώρα μετά την Κυριακή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr