Κατώτατος μισθός: Τα νέα Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα - Πόσο αυξάνεται το επίδομα άδειας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το καθαρό ποσό των 665,70 ευρώ θα λαμβάνουν οι μισθωτοί που αμείβονται με τα κατώτατα όρια μετά την αύξηση του μεικτού κατώτατου μισθού στα 780 ευρώ από την 1η Απριλίου. Δηλαδή, ο εργαζόμενος θα δει στην τσέπη του καθαρή αύξηση 52 ευρώ (+ 8,4%) σε σχέση με τις προηγούμενες καθαρές αποδοχές που ήταν 614,11 ευρώ.
Την ίδια ώρα, ο μισθωτός θα κοστίζει συνολικά στην επιχείρηση 953,86 ευρώ, ενώ σε 12μηνη βάση -αν συνυπολογιστούν τα δώρα και τα επιδόματα- θα κοστίζει 1.117,81 ευρώ μηνιαίως.
Οι ετήσιες μεικτές αποδοχές με βάση τον νέο κατώτατο μισθό 780 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται δώρα Πάσχα, Χριστουγέννων και επίδομα αδείας) ανέρχονται σε 10.968,75 ευρώ, ενώ οι καθαρές αποδοχές ανέρχονται σε 9.374,12 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τι δουλειά έχει ένα drone που πετά τα βράδια μέσα στο σπίτι σας;
ΠΑΣΟΚ-ΕΛ.Α.Σ.: Η μεγάλη μάχη για τις πόλεις - Το προβάδισμα Τσίπρα στην Αττική, το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης και οι μεταγραφές
«Ζητώ συγγνώμη από τον Πύρρο» - Η πρώτη δήλωση του Οδυσσέα Δήμα μετά τη σύλληψη για αναβολικά
Τρεις συλλήψεις για τη φονική φωτιά στο Ζεφύρι: Αναζητείται 44χρονος - Βίντεο με το υπόγειο-παγίδα θανάτου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



