• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ουκρανία: Ο Τραμπ επιδιώκει ειρηνευτική συμφωνία με ορίζοντα τη G20 στο ΜαϊάμιΓλυπτά του Παρθενώνα: Πάνω από τους μισούς Βρετανούς υπέρ της επιστροφής τους«Ζητώ συγγνώμη από τον Πύρρο» - Η πρώτη δήλωση του Οδυσσέα Δήμα μετά τη σύλληψη για αναβολικάΒίντεο με το υπόγειο-παγίδα θανάτου για τους δύο πυροσβέστες στο Ζεφύρι - Τα δύο σενάρια που εξετάζονται
δημοφιλές τώρα: Netflix: 5 limited series που βλέπονται ολόκληρες σε ένα Σαββατοκύριακο
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   21.03.2023 18:55
Newsroom
Newsroom

Κατώτατος μισθός: Τα νέα Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα - Πόσο αυξάνεται το επίδομα άδειας

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Εργαζόμενοι σε γραφείο (unsplash)
Εργαζόμενοι σε γραφείο (unsplash)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Το καθαρό ποσό των 665,70 ευρώ θα λαμβάνουν οι μισθωτοί που αμείβονται με τα κατώτατα όρια μετά την αύξηση του μεικτού κατώτατου μισθού στα 780 ευρώ από την 1η Απριλίου. Δηλαδή, ο εργαζόμενος θα δει στην τσέπη του καθαρή αύξηση 52 ευρώ (+ 8,4%) σε σχέση με τις προηγούμενες καθαρές αποδοχές που ήταν 614,11 ευρώ.

Την ίδια ώρα, ο μισθωτός θα κοστίζει συνολικά στην επιχείρηση 953,86 ευρώ, ενώ σε 12μηνη βάση -αν συνυπολογιστούν τα δώρα και τα επιδόματα- θα κοστίζει 1.117,81 ευρώ μηνιαίως.

Οι ετήσιες μεικτές αποδοχές με βάση τον νέο κατώτατο μισθό 780 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται δώρα Πάσχα, Χριστουγέννων και επίδομα αδείας) ανέρχονται σε 10.968,75 ευρώ, ενώ οι καθαρές αποδοχές ανέρχονται σε 9.374,12 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

Διαβάστε ακόμη

Τι δουλειά έχει ένα drone που πετά τα βράδια μέσα στο σπίτι σας;

ΠΑΣΟΚ-ΕΛ.Α.Σ.: Η μεγάλη μάχη για τις πόλεις - Το προβάδισμα Τσίπρα στην Αττική, το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης και οι μεταγραφές

«Ζητώ συγγνώμη από τον Πύρρο» - Η πρώτη δήλωση του Οδυσσέα Δήμα μετά τη σύλληψη για αναβολικά

Τρεις συλλήψεις για τη φονική φωτιά στο Ζεφύρι: Αναζητείται 44χρονος - Βίντεο με το υπόγειο-παγίδα θανάτου

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • κατώτατος μισθός
  • δώρο Χριστουγέννων
  • ειδήσεις τώρα
  • δώρο Πάσχα
  • επίδομα αδείας
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr