Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Μενίδι: Ο 50χρονος δεν αφήνει τον γιο να πάει στην κηδεία της μητέρας - «Της έχωσε το κεφάλι στον ασβέστη»
Κι άλλο παιδί νοσηλεύεται στο Ωνάσειο με παρβοϊό - Όλες οι πληροφορίες
Στους δρόμους της Αθήνας νέα ηλεκτρικά λεωφορεία - Εγκαινιάζεται νέα νυχτερινή γραμμή
Αίγυπτος: Λύνεται το μυστήριο των πυραμίδων - Ένας κρυμμένος ποταμός πίσω από το θαύμα της αρχαιότητας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr