Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Επιστροφή στον Λευκό Οίκο για την οικογένεια Τραμπ: Ο ρόλος του κάθε μέλους – Ποιοι θα είναι στην πρώτη γραμμή και ποιοι στο περιθώριο
Μέση Ανατολή: Πότε θα τεθεί σε ισχύ η εκεχειρία – Τι προβλέπει η συμφωνία
Στο ΚΑΤ νοσηλεύεται 27χρονος που μεταφέρθηκε από τον Πύργο με τραύμα από όπλο ή μαχαίρι – Οι έρευνες της ΕΛΑΣ
Η Τέιλορ Σουιφτ προσφέρει δωρεές σε διάφορες οργανώσεις για τους πληγέντες του Λος Άντζελες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr