Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση

Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Οι αγρότες έστειλαν τη λίστα με τα αιτήματά τους στον Μητσοτάκη - Όλα όσα ζητούν
Σίδνεϊ: Ποιος είναι ο ήρωας περαστικός που αφόπλισε τον δράστη - «Τον λένε Αχμέντ και τον πυροβόλησαν δύο φορές»
Σοκαριστική τροπή στο Αίγιο: Νεκρός ο ασθενής - μποξέρ που γρονθοκόπησε τον γιατρό στο νοσοκομείο
Συγκλονιστικό βίντεο: Πατέρας συναντιέται με τον οδηγό που σκότωσε τα τρία του παιδιά - «Σε έχω συγχωρέσει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



