Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων: Κίνηση στους δρόμους, αυξημένες πληρότητες στα πλοία, το αδιαχώρητο στα ΚΤΕΛ
Βίντεο ντοκουμέντο από το τροχαίο στην Πειραιώς: Τι κατέθεσε ο 26χρονος που παρέσυρε 5 άτομα
Φρίκη στην Κρήτη: Ασέλγησε και σε άλλα παιδιά ο 51χρονος που τον κατήγγειλε το βαφτιστήρι του
Σοκ στο ελληνικό βόλεϊ: Ανακοίνωσε ότι έχει καρκίνο η Πέννυ Ρόγκα - «Η μάχη μόλις ξεκίνησε»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr