Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Ο απολογισμός της συνάντησης Μητσοτάκη-Ερντογάν από την τουρκική πλευρά - Τα «καυτά» ζητήματα και τα επόμενα βήματα
Θρίλερ στη Χαλκίδα με την 63χρονη: Πώς κατέληξαν οι Αρχές πως πρόκειται για άγριο έγκλημα
Χαμός στο κοινοβούλιο της Γεωργίας: Βουλευτές πιάστηκαν στα χέρια - Το νομοσχέδιο που άναψε φωτιές
Αναστάτωση μετά από τροχαίο στην Καλαμάτα - Τραυματίστηκε σοβαρά οδηγός μοτοσυκλέτας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr