Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Μητσοτάκης για Τέμπη: Όσα είπε ο πρωθυπουργός για ποινικές ευθύνες, «μπάζωμα» και φορτίο τρένου - «Η Δικαιοσύνη θα κάνει τη δουλειά της»
Ηράκλειο: Οι αστυνομικοί έστησαν αντιπερισπασμό για να φυγαδεύσουν τον 44χρονο και την 26χρονη - Τι ανέφεραν στις απολογίες τους
Η Lady Gaga τίθεται κατά της «αντι-woke» ατζέντας του Ντόναλντ Τραμπ
Η ατμοσφαιρική ρύπανση επιβαρύνει την υγεία και την οικονομία - Τι αναφέρει γαλλική έκθεση
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr