Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο

Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Έφτασε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων για τους αγρότες - Ξεχειλίζει η οργή μετά το φιάσκο με τον ΕΛΓΑ
Δημοσκόπηση MRB για OPEN: 8 στους 10 στηρίζουν τους αγρότες και καταδικάζουν την κυβέρνηση για ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι λένε για Τσίπρα, Καρυστιανού
Φρίκη στην Αυστρία: Έκαψαν ζωντανό γιο αντιδημάρχου για να του κλέψουν 200.000 δολάρια σε κρυπτονομίσματα
Αυτό είναι το νέο μυστήριο των Βερμούδων: Τι κρύβει η θάλασσα που «δεν μοιάζει με τίποτα άλλο στη Γη»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



