Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Ανοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
«Είναι ακόμη πολύ όμορφη, δείχνει σαν να είναι ζωντανή»: Συγκινούν οι γονείς της Σάνι Λουκ - Στο Ισραήλ η σορός της
Τρόμος για 13χρονο στο Μεσολόγγι: 15χρονος έβγαλε μαχαίρι και του έκλεψε το κινητό
Στην πρεμιέρα του Κωνσταντίνου Αργυρού με τον σύζυγό του ο Στέφανος Κασσελάκης
Φεστιβάλ Καννών: Πρεμιέρα για το Kinds of Kindness - Ο Γιώργος Λάνθιμος με το καστ της ταινίας στο κόκκινο χαλί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr