Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Ανοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Τέμπη: 27 άνθρωποι επέζησαν της σύγκρουσης αλλά πέθαναν από τη φωτιά - «Κόλαφος» η έκθεση του Κοκοτσάκη
Το επικρατέστερο σενάριο για το ηφαίστειο της Σαντορίνης - Τι εκτιμά ο καθηγητής Παπαζάχος
Ο Νίκος Πλακιάς αντιδρά στη δημοσιοποίηση των ονομάτων όσων κάηκαν από τη φωτιά στα Τέμπη - «Θα κινηθώ νομικά»
«Αποκλείεται, έχω πάνω από 20 φίλους»: Η επική αντίδραση της Nafsika όταν έμαθε ότι πήρε 0 βαθμούς
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr