Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
«Ασυνήθιστο άγχος»: Το ενδεχόμενο εντάλματος σύλληψης από το Δικαστήριο της Χάγης σε βάρος του Νετανιάχου προκαλεί διπλωματικό πυρετό
Δολοφονία Λυγγερίδη: Ο ρόλος των ηγετικών στελεχών στα επεισόδια – Βαρύ το ποινικό παρελθόν των προφυλακισθέντων
Αρχιστράτηγος Ουκρανίας: Επιδεινώθηκε η κατάσταση στο μέτωπο – Αποσύρθηκαν μονάδες από το ανατολικό Ντονέτσκ
Ασύλληπτη ανατροπή απ' τον επτάψυχο ΠΑΟΚ με τρομερό Κωνσταντέλια και βολίδα του Σάστρε στο 90'!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr