Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Αυξάνεται η συμμετοχή στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ: Ψήφισαν 38.000 πολίτες μέχρι τις 14:00 - Δείτε όλες τις εξελίξεις
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Νεκρός βρέθηκε Ισραηλινός ραβίνος - «Αντισημιτική τρομοκρατική ενέργεια»
Κομμωτήριο στον Ασπρόπυργο παρείχε και... ροζ υπηρεσίες
Η Adele αποχαιρετά το κοινό της: «Νιώθω εξαντλημένη συναισθηματικά και σωματικά»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr