Ακρίβεια: Ποιες δαπάνες έχει κόψει ο Ελληνας - 1 στους 2 αγοράζει μόνο τα απαραίτητα
Τις μεγάλες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα κατακερματισμένο καταναλωτικό κοινό με διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές, αναλύει η νέα καταναλωτική έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Βραυρώνα: Το νεογνό είχε κακώσεις εν ζωή - Συγκλονιστική κατάθεση της καμαριέρας που ήταν εκεί
«Πυρετός» του Ozempic για αδυνάτισμα: Ένας στους οκτώ ενήλικες στις ΗΠΑ το έχει δοκιμάσει - Εκτοξεύεται το κόστος
Πάτρα: Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για το καρτέλ ναρκωτικών στα σχολεία - Κρέμασαν μαθητή ανάποδα
Πέθανε ο δημοσιογράφος Σέργιος Τράμπας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr