Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Σενάρια ανασχηματισμού και δημοσκοπικά μηνύματα για την κυβέρνηση: Συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο
Live η δεύτερη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας - Δεν αναμένεται λευκός καπνός
Θρίλερ με την τρύπα που «κατάπιε» οδηγό: Προσπάθειες να προσεγγίσουν τον 74χρονο που αγνοείται πάνω από 48 ώρες
Ο καιρός αλλάζει: Έρχονται χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα - Η πρόγνωση Μαρουσάκη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr