Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
![Σούπερ μάρκετ (Unsplash)](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/40d69e04-b0cd-4cc8-9ec2-fb79199475c1.jpg)
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Η ΕΕ δεν θα μείνει αμέτοχη: Σχεδιάζει περιορισμούς... τύπου «Τραμπ» σε εισαγωγές τροφίμων
Το ethnos.gr στον Βοτανικό: Η πρόοδος των τελευταίων 10 μηνών, η αλλαγή στο κολυμβητήριο και ο ρεαλιστικός στόχος των εγκαινίων
Αγωνία για 21χρονο τουρίστα στα Χανιά: Χάθηκαν τα ίχνη του στο Φαράγγι της Σαμαριάς
Έρχεται το... «Δεν μου αρέσει» στο Instagram; Θα φαίνεται όταν το πατάμε σε αναρτήσεις;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr