Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Νέα βίντεο ντοκουμέντα από το Μενίδι - Η στιγμή που ο γυναικοκτόνος συναντά την 40χρονη πριν τη σκοτώσει
Θλίψη στο Διδυμότειχο: Σε τι αποδίδεται ο αιφνίδιος θάνατος του βρέφους
Μαζική δηλητηρίαση μαθητών στη Λαμία: Ξεκίνησε έρευνα από την Εισαγγελία - 26 καταγγελίες στην αστυνομία
Νέες μαρτυρίες για το θρίλερ στη Χαλκίδα: «Ο δολοφόνος πρέπει να είναι συγγενής» - Τι λέει φίλος της 63χρονης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr