• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τεντώνει το σχοινί ο Τραμπ: Ανακηρύσσει τη Βενεζουέλα «ξένη τρομοκρατική οργάνωση» και επιβάλλει ναυτικό αποκλεισμόΘρήνος στο Σίδνεϊ: Ξεκίνησαν οι κηδείες των θυμάτων - Σε κρίσιμη κατάσταση 9 από τους 22 τραυματίεςΚαθηγητής που ήθελε να «σπάσει» κατάληψη έπιασε δάχτυλα μαθητή με κόφτη - Ο 17χρονος τού φώναζε να σταματήσειΠρόγνωση Μαρουσάκη: Τέλος η καλοκαιρία - Έρχονται βροχές, καταιγίδες και «λευκή» Πρωτοχρονιά
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   19.11.2023 07:05
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Ποιοι ψωνίζουν;📌 Τα ποσά που ξοδεύουν οι καταναλωτές

Το προφίλ της Black Friday: Ποιοι και τι ψωνίζουν; Πόσα χρήματα δαπανούν;

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Και στην Ελλάδα, ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς των αγορών της Black Friday δεν είναι άλλος από τα είδη τεχνολογίας αφού, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (συγκεκριμένα το 43%) που επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους κατά τη σύντομη, εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου το 2022, απέκτησαν προϊόντα από αυτή την κατηγορία.

Σε ποσοστό 16% ακολουθούν οι συσκευές σπιτιού και έπονται, με 9%, τα προϊόντα ψυχαγωγίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, στην έρευνα που διενήργησε το Public, το 2022, έχει το γεγονός ότι, σε ποσοστό 32%, οι καταναλωτές αγόρασαν οποιοδήποτε προϊόν θεώρησαν ότι μπήκε σε καλή τιμή.

Στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών που επιλέγουν να αποκτήσουν προϊόντα τεχνολογίας στη Black Friday, οι αγαπημένες κατηγορίες είναι οι τηλεοράσεις (34%), τα κινητά (25%) και τα laptops (11%) ενώ ακολουθούν bluetooth,  smartwatches και πολυμηχανήματα, tablets, PS5 και desktops.

Εκτός ειδών τεχνολογίας, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, πρωταγωνιστής στις αγορές της «Μαύρης Παρασκευής», και την περασμένη χρονιά αναδείχθηκαν οι οικιακές συσκευές. Από αυτή την κατηγορία προϊόντων, το 58% καταναλωτών προμηθεύτηκε, το 2022, ηλεκτρική σκούπα ενώ, την τιμητικής τους, είχαν στην περσινή Black Friday και τα κλιματιστικά (27%) και τα πλυντήρια (15%).

Black Friday έρευνα

Ποιοι ψωνίζουν;

Σύμφωνα με την έρευνα με αντικείμενο τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού κατά την προηγούμενη Black Friday (25 Νοεμβρίου 2022) , σχεδόν εξίσου ψώνισαν γυναίκες και άνδρες σε ποσοστά 53% και 47% αντίστοιχα. Μάλιστα, το ποσοστό των γυναικών, σε σχέση με το 2021, είναι ελαφρών αυξημένο.

Πρωτεύουσα και στις Black Friday αγορές είναι η Αθήνα, οι κάτοικοι της οποίας φάνηκε να αξιοποίησαν στο έπακρο τα οικονομικά deals, και συγκεκριμένα σε ποσοστό 75%. Οι πόλεις που ακολουθούν είναι η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Λάρισα.

Εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το εύρημα της έρευνας σύμφωνα με το οποίο, οι καταναλωτές χτύπησαν τα deals on the go: Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας φορητής συσκευής (33% μέσω mobile και 33% μέσω tablet), ενώ το 34% των αγοραστών προτίμησε το πιο παραδοσιακό μέσο του desktop υπολογιστή για τις αγορές τους.

Black Friday έρευνα

Τα ποσά που ξοδεύουν οι καταναλωτές

Όσον αφορά στο διαθέσιμο budget, τα τρία τέταρτα των χρηστών δήλωσαν πως οι αγορές τους ξεπέρασαν τα 100€, ενώ μόλις το 27% απάντησε πως διέθεσε λιγότερα από 100€. Όσον αφορά στον τελικό παραλήπτη των αγορών, το 39% των χρηστών έκανε αγορές για προσωπική χρήση, το 55% για προσωπική χρήση, αλλά και για να κάνει κάποιο δώρο, ενώ μόλις το 6% αγόρασε προϊόντα για κάποιον άλλο.

Black Friday έρευνα

Αναλύοντας τα κριτήρια των αγοραστών την ημέρα της Black Friday, η συντριπτική πλειοψηφία (86%) απάντησε πως χρειάζεται τις μεγάλες εκπτώσεις, ενώ σημαντικά λιγότεροι χρήστες θα αγοράζουν λόγω των δωρεάν μεταφορικών, του εύχρηστου website και των smart υπηρεσιών.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

«Ψυχρολουσία» για τους αγρότες: Αντί να λάβουν την ενίσχυση, ο ΕΛΓΑ τους πήρε τα χρήματα πίσω - Το υπουργείο «τα ρίχνει» σε εργαζόμενο

Καθηγητής που ήθελε να «σπάσει» κατάληψη έπιασε δάχτυλα μαθητή με κόφτη - Ο 17χρονος τού φώναζε να σταματήσει

Καρυστιανού: Το σύστημα αποκαλύπτει και πάλι το μίσος και τη διαβολή σε βάρος μου

Η Μίνα Καραμήτρου μιλάει μόνο σε... δύο τύπους από σπίτι: Δύο Τύποι Απο Σπίτι (Ep9)

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • καταναλωτές
  • Black Friday
  • εκπτώσεις
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr