«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ραντεβού στα μπλόκα αντί για το Μαξίμου δίνουν οι αγρότες - «Δε θα κάνουμε πίσω αν δε λυθούν τα προβλήματα»
Αποκάλυψη OPEN για κύκλωμα ΟΠΕΚΕΠΕ: Ο αρχηγός χρησιμοποιούσε λογαριασμό του λογιστή για τις επιδοτήσεις
Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDF
Εντυπωσιακό βίντεο: Όρκες και δελφίνια συνεργάζονται στο κυνήγι σολομών - H πρώτη τεκμηριωμένη καταγραφή συνεργασίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



