«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10
Οι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Μέση Ανατολή: Το διάγγελμα-μπουρλότο Νετανιάχου πριν την εκεχειρία, ο ρόλος των ΗΠΑ και η τρομοκρατική επίθεση στο Τελ Αβίβ
Ιράν: Η Τεχεράνη αποκάλυψε υπόγεια ναυτική βάση - Δεκάδες σκάφη με πολυβόλα και πυραύλους μέσα σε τούνελ
Κυβερνοέγκλημα: Αύξηση κατά 790% σημείωσαν στην Ελλάδα οι απάτες μέσω διαδικτύου σε μια πενταετία
Παράταση 90 ημερών ετοιμάζεται να δώσει ο Τραμπ στο TikTok - Τη Δευτέρα οι ανακοινώσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr