Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ψηφιακό σχολείο: Πώς θα γίνονται τα μαθήματα - Η ενημέρωση γονέων για βαθμολογίες και απουσίες
Παρβοϊός: Τα συμπτώματα που «προδίδουν» τον ιό - Τι να προσέχουν οι γονείς
Δύσκολος καιρός: Συννεφιά, αφρικανική σκόνη και 30 βαθμοί Κελσίου σήμερα - Πού θα βρέξει
Λουκουμοποιίες Σύρου: Οι καζανιές που στήριξαν δυο αιώνων προσφυγιά καίνε περήφανες ακόμη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr