Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Σοβαρό τροχαίο στην Πειραιώς: Αυτοκίνητο παρέσυρε δύο γυναίκες και τρία παιδιά - Διασωληνώθηκε 5χρονος
«Πολιορκεί» τους αναποφάσιστους η κυβέρνηση: Στόχος να αντιμετωπιστεί η… χαλαρή ψήφος
Π. Κόκκαλης στο ethnos.gr: Είναι η ώρα για ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό πράσινο κόμμα στην Ελλάδα
Μας τα χαλάει ο καιρός το Πάσχα: Ανατροπή με βροχές και καταιγίδες το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr