Τέλη κυκλοφορίας 2024: Πόσο χρόνο έχετε ακόμα για την πληρωμή
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Παράταση μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας έδωσε το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Η απόφαση ανακοινώθηκε από τον υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, σε μία προσπάθεια να δοθούν ανάσες στα νοικοκυριά που δοκιμάζονται από την ακρίβεια.
Πώς μπορείτε να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας
Παράλληλα, ο υπουργός προανήγγειλε νέο σύστημα υποβολής προστίμων για εκπρόθεσμες πληρωμές.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορούν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας μέσω της πλατφόρμας myCar της ΑΑΔΕ με 3 τρόπους.
Αρχικά εκτυπώνουν το ειδοποιητήριο και στη συνέχεια μπορούν:
- Να επισκεφθούν ένα μηχάνημα αυτόματων συναλλαγών και να σκανάρουν το QR code του ειδοποιητηρίου τους, ακολουθώντας τις οδηγίες στην οθόνη.
- Να μπουν στην εφαρμογή της τράπεζάς τους (e-banking) και να πληρώσουν χρησιμοποιώντας τον 23ψήφιο κωδικό RF που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο.
- Να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα τράπεζας ή ΕΛΤΑ και να πληρώσουν στο ταμείο επιδεικνύοντας το ειδοποιητήριο.
Πώς εκτυπώνονται τα τέλη κυκλοφορίας;
Για να εκτυπώσετε την απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας χρειάζεστε τους κωδικούς taxisnet του ιδιοκτήτη του οχήματος.
Η διαδικασία έκδοσης του ειδοποιητηρίου είναι η εξής:
- Μπαίνετε στην εφαρμογή MyCar με τους κωδικούς taxisnet.
- Επιλέγετε το «Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων» και μετά το πεδίο «Ειδοποιητήρια Τελών Κυκλοφορίας Οχημάτων».
- Επιβεβαιώνετε το ΑΦΜ και το έτος (εν προκειμένω το 2023) ότι είναι τα σωστά και έπειτα εισάγετε τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
- Για να το εκτυπώσετε, πατάτε στην επιλογή «Ειδοποιητήριο Τελών Κυκλοφορίας.»
Χωρίς κωδικούς taxisnet
Αν δεν έχετε τους κωδικούς taxisnet, θα χρειαστεί να εισάγετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία εσείς μπαίνοντας στην εφαρμογή της ΑΑΔΕ. Εκεί εισάγετε τον ΑΦΜ, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και το έτος και μετά πατάτε «Εκτύπωση».
Πότε δεν χρειάζεται να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας
Όταν το όχημα έχει τεθεί σε ψηφιακή ακινησία στη ΔΟΥ πριν την έναρξη του έτους, δηλαδή πριν την 1/01/2023.
Το αποδεικτικό πληρωμής τελών κυκλοφορίας είναι απαραίτητο έγγραφο για να έχετε στο αυτοκίνητό σας, όπως είναι και η ασφάλεια αυτοκινήτου.
Τα τέσσερα μηνύματα Μητσοτάκη στα «γενέθλια» της ΝΔ και οι αναφορές στις «γαλάζιες» εκλογικές νίκες
Μητέρα Γιώργου Μαζωνάκη στο OPEN: «Να τιμωρηθούν, να βρει το παιδί μου το δίκιο του»
Η Anthropic επιστράτευσε θεολόγους ακαδημαϊκούς για να εκπαιδεύσουν ηθικά την τεχνητή νοημοσύνη
Τρομακτικό τροχαίο: SUV πέφτει με μεγάλη ταχύτητα σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο και σκοτώνει άνδρα που κοιμάται
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



