ΕΦΚΑ: Αυξάνονται 3,46% οι εισφορές για τους ελεύθερους επαγγελματίες - Αναλυτικοί πίνακες
Οι νέες εισφορές ισχύουν από 1ης Ιανουαρίου 2024 και κλιμακώνονται σε έξι διαφορετικές κλάσεις
Ο κύβος ερρίφθη και οι εισφορές των μη μισθωτών αυξάνονται από φέτος κατά 3,46%. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε ο ΕΦΚΑ, υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των ασφαλιστικών εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών όπως προβλέπει ο νόμος 4670/2020, σύμφωνα με την οποία το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών για τον υπολογισμό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς των μισθωτών και των εργοδοτών προσαυξάνεται κατά 3,46% για το τρέχον έτος και διαμορφώνεται στο ποσό των 7.373,88 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Ήταν σε σακούλα το πτώμα, μύριζε περίεργα»: Οι πρώτες μαρτυρίες για τη σορό στον Άγιο Παντελεήμονα
Ξυπόλητος και με στολή αρχαίου πολεμιστή: Ποιος είναι ο 75χρονος που τερμάτισε τελευταίος στον Μαραθώνιο
Κτηνοτρόφοι με τα παιδιά τους πήραν τη θέση των επισήμων στην παρέλαση στη Μυτιλήνη
Μπορεί ένας φανταστικός φίλος να σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος άνθρωπος; Τι λέει η επιστήμη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



