• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Ήταν σε σακούλα το πτώμα, μύριζε περίεργα»: Οι πρώτες μαρτυρίες για τη σορό στον Άγιο ΠαντελεήμοναΤραμπ: Απίθανο να διατάξω νέες επιθέσεις κατά του Ιράν εφόσον υπάρχει πρόοδος στις διαπραγματεύσειςΟι διάλογοι που «καίνε» το κύκλωμα φοροδιαφυγής στη Θεσσαλονίκη και οι θάνατοι 12 αχυράνθρωπωνΤραγωδία στην Αίγυπτο: Επτά νεκροί και πάνω από 100 τραυματίες από τη σύγκρουση τρένων
δημοφιλές τώρα: Hellenic Train: Θα ζητήσει πάνω από 130 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο με την τροποποιημένη σύμβαση
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.01.2024 23:31
Newsroom
Newsroom

ΕΦΚΑ: Αυξάνονται 3,46% οι εισφορές για τους ελεύθερους επαγγελματίες - Αναλυτικοί πίνακες

Οι νέες εισφορές ισχύουν από 1ης Ιανουαρίου 2024 και κλιμακώνονται σε έξι διαφορετικές κλάσεις

  🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

καθιστική ζωή/Unsplash
καθιστική ζωή/Unsplash
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Ο κύβος ερρίφθη και οι εισφορές των μη μισθωτών αυξάνονται από φέτος κατά 3,46%. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε ο ΕΦΚΑ, υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των ασφαλιστικών εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών όπως προβλέπει ο νόμος 4670/2020, σύμφωνα με την οποία το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών για τον υπολογισμό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς των μισθωτών και των εργοδοτών προσαυξάνεται κατά 3,46% για το τρέχον έτος και διαμορφώνεται στο ποσό των 7.373,88 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

«Ήταν σε σακούλα το πτώμα, μύριζε περίεργα»: Οι πρώτες μαρτυρίες για τη σορό στον Άγιο Παντελεήμονα

Ξυπόλητος και με στολή αρχαίου πολεμιστή: Ποιος είναι ο 75χρονος που τερμάτισε τελευταίος στον Μαραθώνιο

Κτηνοτρόφοι με τα παιδιά τους πήραν τη θέση των επισήμων στην παρέλαση στη Μυτιλήνη

Μπορεί ένας φανταστικός φίλος να σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος άνθρωπος; Τι λέει η επιστήμη

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • ελεύθεροι επαγγελματίες
  • ΕΦΚΑ
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr