ΒΟΑΚ: Στη ΓΕΚ Τέρνα περνά για 35 χρόνια το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο
Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Στον Όμιλο ΓΕΚ Τέρνα θα περάσει – όπως φαίνεται – και το έργο κατασκευής και λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, προϋπολογισμού κατασκευής 1,8 δισ. ευρώ, καθώς σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, κατέθεσε την υψηλότερη προσφορά στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Να σημειωθεί ότι το εν λόγω έργο αποτελεί τη μεγαλύτερη σύμβαση παραχώρησης για την οποία βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνιστική διαδικασία. Στο πλαίσιο της προσφοράς, η αιτούμενη κατά την περίοδο μελετών - κατασκευών χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου ανέρχεται στα 693 εκατ. ευρώ (σε τρέχουσες τιμές), ενώ η επιδότηση κατά την περίοδο λειτουργίας (δικαίωμα απόληψης σκιώδους διοδίου) αντιστοιχεί σε ποσοστό 64,62% επί των επιβαλλόμενων στους χρήστες διοδίων τελών.
Οι οικονομικές προσφορές
Οι οικονομικές προσφορές άνοιξαν την Πέμπτη, όπως ήταν προγραμματισμένο. Πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επισημαίνουν αναφορικά με το άνοιγμα των προσφορών στη διαγωνιστική διαδικασία για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, ότι το Υπουργείο θα τοποθετηθεί μετά την υποβολή του Πρακτικού της Επιτροπής, με τον Πίνακα Κατάταξης Διαγωνιζομένων, καθώς συνεχίζεται ο έλεγχος των υποβληθεντων Φακέλων.
Αυτό αναμένεται ότι θα γίνει πιθανότατα στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας
Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας είναι η ανάδειξη προσωρινού αναδόχου, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των φακέλων οικονομικών προσφορών, η έκδοση του σχετικού πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και η απόφαση της Αναθέτουσας Αρχής επί του πρακτικού.
Θα ακολουθήσει η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η ανάδειξη οριστικού αναδόχου, ο προσυμβατικός έλεγχος νομιμότητας και η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και η υπογραφή της σύμβασης και η κύρωσή της από τη Βουλή.
Με την έναρξη της παραχώρησης, θα ξεκινήσει η περίοδος της μελέτης του έργου κι ακολούθως, όταν οριστικοποιηθούν οι μελέτες και αφού έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις, θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.
Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως 5 έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.
Εκτός της ΓΕΚ Τέρνα, το έργο διεκδικούσαν οι κοινοπραξίες Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos και Άβαξ – EGIS – Meridiam (Ένωση Ιδομενέας).
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr