Επίσημη ελληνική πρόταση προς ESM για αποπληρωμή δανείων στο ΔΝΤ
Έτσι, ενεργοποιείται και τυπικά η διαδικασία εξόφλησης του ακριβού μέρους των δανείων που χρωστά η χώρα στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ελλάδα κατέθεσε και επίσημα σήμερα την πρόταση της προς τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) για την πρόωρη, μερική, αποπληρωμή των δανείων που εξακολουθεί να οφείλει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Οικονομικών.
Με την κίνηση αυτή ενεργοποιείται και τυπικά η διαδικασία εξόφλησης του ακριβού μέρους των δανείων που χρωστά η χώρα στο Ταμείο, μια διαδικασία που εκτιμάται πως θα απαιτήσει περίπου 50 μέρες για να ολοκληρωθεί τεχνικά.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι συζητήσεις τις τελευταίες εβδομάδες με το Ταμείο και τους Ευρωπαίους πιστωτές φέρεται να αφορούσαν στα ακριβά δάνεια του Ταμείου, περίπου σε 3,5 δισ. ευρώ επί των συνολικών 9,3 δισ. ευρώ που είναι το δανειακό μας υπόλοιπο στο ΔΝΤ, τα οποία έχουν επιτόκιο άνω του 5% όταν πλέον η Ελλάδα δανείζεται στη δεκαετία με επιτόκιο κάτω του 3,5%.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



