• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Σφίγγουν» τα αγροτικά μπλόκα κλείνοντας σήραγγες για φορτηγά - Οι νέες κινητοποιήσεις και η μάχη των διοδίωνΙσχυρή έκρηξη στο κέντρο της Μόσχας: Νεκρός ο Ρώσος υποστράτηγος, Φανίλ ΣαρβάροφΗχηρή προειδοποίηση Μαρουσάκη: Δύο τα κύματα κακοκαιρίας μέχρι τα Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά με βαρυχειμωνιάΘεσσαλονίκη: Επίθεση δύο 50χρονων σε ανήλικο - Τους ενοχλούσε τύμπανο που χτυπούσε σε αγώνα βόλεϊ
δημοφιλές τώρα: Ασλανίδης κατά Καρυστιανού: Φούσκωσαν τα μυαλά της - Πρέπει να παραιτηθεί
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   22.12.2025 06:10
Θεμιστοκλής-Ανδρέας Μπάκας
Θεμιστοκλής-Ανδρέας Μπάκας

-

Ενότητες στο άρθρο: 📌 Αυξημένη διαθεσιμότητα προς πώληση σε θερινούς προορισμούς📌 Περίπου 200 ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα προς πώληση σε δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς📌 Μικρές οικογενειακές μονάδες στο επίκεντρο📌 Παράγοντες που οδηγούν στην πώληση📌 Η πρόκληση του χειμερινού τουρισμού

Τουρισμός: Περίπου 200 ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα προς πώληση σε δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς

Aπό την αρχή της θερινής περιόδου καταγράφηκε σημαντική αύξηση της προσφοράς ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων προς πώληση

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο
καταλύματα (freepik)
καταλύματα (freepik)

Τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία για το 2025 καταδεικνύουν ότι ο ελληνικός τουρισμός διατηρεί τη δυναμική του σε επίπεδο αφίξεων και εσόδων.

Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, οι τουριστικές εισπράξεις στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2025 ξεπέρασαν τα 20,1 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση περίπου 9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Την ίδια στιγμή, οι αφίξεις ξένων επισκεπτών έως τον Αύγουστο του 2025 ανήλθαν σε περίπου 24,9 εκατομμύρια, αυξημένες κατά περίπου 4,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 21.12.2025 18:56
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Οκτώ στους 10 Έλληνες αγοράζουν από πλατφόρμες εκτός Ε.Ε.

Ωστόσο, πίσω από τη θετική εικόνα των συνολικών μεγεθών, αναδεικνύονται σημαντικές ποιοτικές μεταβολές. Η Τράπεζα της Ελλάδος επισημαίνει ότι η μέση δαπάνη ανά ταξίδι μειώθηκε κατά περίπου 7,8% τον Σεπτέμβριο, παρά τη μεγαλύτερη εισερχόμενη κίνηση, ενώ η μέση διάρκεια παραμονής διαμορφώθηκε στις 4,9 ημέρες τον Ιούλιο του 2025, γεγονός που υποδηλώνει τάση για συντομότερες επισκέψεις.

Αυξημένη διαθεσιμότητα προς πώληση σε θερινούς προορισμούς

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από την αρχή της θερινής περιόδου καταγράφηκε σημαντική αύξηση της προσφοράς ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων προς πώληση. Σύμφωνα με δημοσιευμένη έρευνά μας, τον Μάιο του 2025 αναρτήθηκαν, μέσα σε διάστημα μόλις 30 ημερών, 323 νέες αγγελίες πώλησης ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων, έναντι  286 αγγελιών το 2024 και 204 αγγελιών το 2023.

Η αυξημένη αυτή διαθεσιμότητα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στους θερινούς προορισμούς χαρακτηρίζεται από την αγορά ως «έκπληξη», καθώς ιστορικά η πώληση ξενοδοχειακών μονάδων σε περιόδους αυξημένης ζήτησης ήταν περιορισμένη. Αν και κάθε χρόνο πραγματοποιούνται αγοραπωλησίες μονάδων όλων των κατηγοριών - από ξενοδοχεία 5 αστέρων έως μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις - είναι σπάνιο να καταγράφεται τόσο μεγάλος αριθμός αναρτημένων αγγελιών σε ανοιχτές πλατφόρμες.

Σημειώνεται δε ότι ένα σημαντικό ποσοστό των μονάδων που διατίθενται προς πώληση δεν εμφανίζεται δημοσίως σε ιστοσελίδες αγγελιών, γεγονός που σημαίνει ότι η πραγματική διαθεσιμότητα είναι πιθανότατα ακόμη μεγαλύτερη.

Περίπου 200 ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα προς πώληση σε δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς

Η φετινή χειμερινή σεζόν ξεκίνησε με ιδιαίτερα θετικά μηνύματα για τον κλάδο. Κατά το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, οι πληρότητες στους δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς άγγιξαν το 100%, τόσο σε ξενοδοχειακές μονάδες όσο και σε καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Παράλληλα, καταγράφονται υψηλά ποσοστά προκρατήσεων για την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Η χειμερινή τουριστική περίοδος στην Ελλάδα ξεκινά συνήθως από τα τέλη Οκτωβρίου και διαρκεί έως τα μέσα ή τέλη Φεβρουαρίου, με κορύφωση την περίοδο των εορτών, των Θεοφανίων και τα διήμερα - τριήμερα από τα μέσα Νοεμβρίου έως τα τέλη Ιανουαρίου. Βασικό χαρακτηριστικό του ελληνικού χειμερινού τουρισμού παραμένει η έντονη εποχικότητα.

Παρά τα ενθαρρυντικά στοιχεία ζήτησης, καταγράφεται σημαντική αύξηση της προσφοράς μονάδων προς πώληση. Συγκεκριμένα, 128 ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα σε δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς έχουν αναρτηθεί προς πώληση σε ιστοσελίδες αγγελιών, έναντι 80 μονάδων την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Αναλυτικά, τη φετινή χρονιά έχουν καταγραφεί 31 αγγελίες στην Αράχωβα (30 το 2024, 14 το 2023), 16 στα Καλάβρυτα (13 το 2023), 14 στο Καρπενήσι (23 το 2024, 7 το 2023), 24 στην Πορταριά (17 το 2024, 14 το 2023), 23 στην Αρκαδία (16 το 2024, 8 το 2023), 64 στην Ήπειρο (13 το 2024, 7 το 2023), εκ των οποίων 15 στα Ιωάννινα, 6 στη Βέροια (4 το 2024, 5 το 2023), 9 στη Νάουσα, 3 στη Φλώρινα και 15 στα Γρεβενά.

Τα στοιχεία αυτά αποτυπώνουν αύξηση της τάξης του 56% στη διαθεσιμότητα ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων προς πώληση σε σχέση με το 2024, ενώ το 2023 την ίδια περίοδο είχαν καταγραφεί συνολικά 80 αγγελίες.

Μικρές οικογενειακές μονάδες στο επίκεντρο

Η μεγαλύτερη διαθεσιμότητα αφορά κυρίως μονάδες μικρότερης κατηγορίας, από 10 έως 30 δωμάτια, οι οποίες λειτούργησαν επί δεκαετίες σε οικογενειακή βάση και αποτέλεσαν βασικό πυλώνα της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της τοπικής οικονομίας.

Σύμφωνα με επαγγελματίες του κλάδου, η συνολική δυναμικότητα φιλοξενίας στους ορεινούς προορισμούς δεν υπερβαίνει τις 100.000 κλίνες. Υπό αυτό το πρίσμα, το γεγονός ότι δεκάδες ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά καταλύματα διατίθενται προς πώληση μόνο στους δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς δεν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέο.

Παράγοντες που οδηγούν στην πώληση

Η απόφαση πώλησης δεν οφείλεται σε έναν μόνο λόγο, αλλά σε έναν συνδυασμό παραγόντων. Στους βασικούς περιλαμβάνονται οι οικονομικές εκκρεμότητες των επιχειρηματιών, οι διαδοχικές κρίσεις των τελευταίων ετών, τα δάνεια και οι ρυθμίσεις, καθώς και το αυξημένο ενεργειακό κόστος, το οποίο σε συνδυασμό με τον πληθωρισμό και τις ανατιμήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα έχει συμπιέσει τα εισοδήματα και έχει αυξήσει τα λειτουργικά έξοδα.

Παράλληλα, επιβαρυντικά λειτουργούν η έντονη εποχικότητα, η μειωμένη προσβασιμότητα, η κυριαρχία του αεροπλάνου ως βασικού μέσου μετακίνησης, το μη ικανοποιητικό επίπεδο υποστηρικτικών υπηρεσιών, οι ελλείψεις σε ειδικές τουριστικές υποδομές, καθώς και η ανάγκη αναβάθμισης της προβολής των ορεινών προορισμών στις διεθνείς αγορές.

Η πρόκληση του χειμερινού τουρισμού

Η καθιέρωση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού τεσσάρων εποχών αποτελεί διαχρονικό στόχο. Ωστόσο, η ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού παραμένει ιδιαίτερα απαιτητική, κυρίως λόγω της απουσίας οργανωμένης και συνεκτικής τουριστικής πολιτικής.

Η βιώσιμη ανάπτυξη του ορεινού χώρου προϋποθέτει την προστασία των φυσικών πόρων, την αναβάθμιση και ανάδειξη επιλεγμένων σημείων ενδιαφέροντος, τη βελτίωση της προσβασιμότητας (ιδίως του οδικού δικτύου), τη δημιουργία τοπικών πολυθεματικών δικτύων, την αξιοποίηση του οικιστικού αποθέματος και την ουσιαστική προβολή των προορισμών.

Τέλος, κρίσιμη παράμετρος για την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού αποτελεί η ενίσχυση του εξωτερικού τουρισμού. Σήμερα, η Ελλάδα υστερεί σε γενικές υποδομές και παρουσιάζει υψηλότερο κόστος παροχής υπηρεσιών σε σχέση με ανταγωνιστικές γειτονικές χώρες, γεγονός που περιορίζει την ελκυστικότητά της στις διεθνείς αγορές. Η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και η στοχευμένη προβολή της χώρας στο εξωτερικό αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την αντιστροφή αυτής της εικόνας.

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΤΜ

ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΕ €

ΒΟΙΩΤΙΑ (30)

 

 

 

 

ΑΡΑΧΩΒΑ

-

2005

700

1.500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1967

300

1.300.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1985

390

950.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1995

300

800.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)

-

1997

570

1.500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1945

300

1.800.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2021

536

1.600.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1990

2.512

2.700.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2004

305

1.200.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)*

4 ΚΛΕΙΔΙΑ

2006

480

1.200.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)

-

-

400

1.200.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)

-

2010

643

2.000.000

ΑΡΑΧΩΒΑ*

-

2009

2.200

3.300.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1950

300

1.100.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)

-

2000

250

640.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

3 ΑΣΤΕΡΙΑ

1990

2.500

3.500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)

-

2010

470

1.650.000

ΑΡΑΧΩΒΑ***

-

2004

1.530

1.500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ

-

2010

480

850.000

ΑΡΑΧΩΒΑ

-

2020

300

1.250.000

ΑΡΑΧΩΒΑ

-

2004

2.500

4.500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1985

800

1.550.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

-

800

1.250.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1990

2.400

4.500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)***

-

ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

700

580.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΛΙΒΑΔΙ)*

-

1979

460

700.000

ΑΡΑΧΩΒΑ*

-

2003

3.000

4.700.000

ΑΡΑΧΩΒΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

-

616

500.000

ΑΡΑΧΩΒΑ

-

2010

1.550

2.000.000

ΑΡΑΧΩΒΑ

-

2010

580

1.200.000

ΑΧΑΪΑ (14)

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

-

2008

839

615.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2006

750

920.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

-

2007

495

1.200.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ*

-

1982

500

650.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

-

2006

724

1.150.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΒΡΑΧΝΙ)***

-

ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

340

800.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

-

2004

220

450.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΕΝΤΡΟ)-

-

-

500

700.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2007

495

1.200.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1988

1.200

2.200.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1982

600

650.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2000

310

850.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΑΝΩ ΛΟΥΣΟΙ)*

-

2001

1.243

1.800.000

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ(ΚΑΤΩ ΒΛΑΣΙΑ)*

-

2010

250

450.000

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ (14)

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

-

2008

1.251

760.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΜΕΣΑΜΠΕΛΙΑ)

-

2000

5.300

4.500.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ (ΜΥΡΙΚΗ)

-

-

750

1.900.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

4 ΑΣΤΕΡΙΑ

1993

700

1.400.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΚΟΡΥΣΧΑΔΕΣ)*

-

1990

700

630.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΚΟΡΥΣΧΑΔΕΣ)

-

2007

1.000

700.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

-

2006

220

500.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

-

2008

1.200

850.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)***

-

2009

2.000

1.000.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2009

417

700.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1973

600

750.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ(ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

-

2006

1.250

2.300.000

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

-

2007

650

900.000

ΜΑΓΝΗΣΙΑ (21)

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΑΤΟΧΩΡΙ)

-

2003

1.290

1.280.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΑΤΟΧΩΡΙ)**

-

2004

1.000

950.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ

-

2013

1.520

2.000.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ

-

1982

629

340.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2013

1.500

2.300.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2011

850

1.150.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1980

374

350.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ (ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ)

-

2007

1.380

1.900.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ)

-

2000

1.290

1.280.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

-

1982

1.250

3.500.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2010

1.464

1.280.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2003

465

395.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΑΤΟΧΩΡΙ)

-

2010

1.730

2.300.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ

-

2011

450

600.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

1970

360

360.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

-

540

450.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ

-

2010

1.520

2.000.000

ΠΟΡΤΑΤΙΑ**

-

1884

500

580.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ

-

2001

330

570.000

ΠΟΡΤΑΡΙΑ(ΚΕΝΤΡΟ)***

-

1980

540

450.000

ΗΠΕΙΡΟΣ (64)

ΜΕΤΣΟΒΟ(ΚΕΝΤΡΟ)**

ΜΕΤΣΟΒΟ***

-

1930

250

300.000

ΜΕΤΣΟΒΟ

ΠΑΠΙΓΚΟ**

-

1876

950

870.000

ΝΕΓΑΔΕΣ

-

2009

416

250.000

ΔΕΛΒΙΝΑΚΙ**

-

1900

580

450.000

ΙΩΑΝΝΙΝΑ(ΚΕΝΤΡΟ)*

ΙΩΑΝΝΙΝΑ(ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ)

-

2016

1.496

1.950.000

ΚΑΤΩ ΝΕΟΧΩΡΟΠΟΥΛΟ

ΖΑΓΟΡΙ

-

2008

900

1.240.000

ΖΑΓΟΡΙ**

-

1910

700

1.500.000

ΑΝΩ ΡΑΒΕΝΙΑ – ΚΑΛΠΑΚΙΟ

-

2011

450

700.000

ΠΕΔΙΝΗ

-

2001

1.360

1.200.000

ΙΩΑΝΝΙΝΑ(ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ)

ΠΛΗΚΑΤΙ- ΜΑΣΤΡΟΧΩΡΙΑ

-

2008

670

1.500.000

ΑΝΩ ΠΕΔΙΝΑ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΖΑΓΟΡΙ**

-

1800

370

550.000

ΑΝΩ ΠΕΔΙΝΑ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΖΑΓΟΡΙ

-

2009

412

590.000

ΜΑΝΤΕΙΟ-ΔΩΔΩΝΗ

4 ΚΛΕΙΔΙΑ

2007

620

1.400.000

ΜΑΝΤΕΙΟ-ΔΩΔΩΝΗ

3 ΑΣΤΕΡΙΑ

2006

650

1.200.000

ΜΑΝΤΕΙΟ-ΔΩΔΩΝΗ

-

2006

630

ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙ – ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΖΑΓΟΡΙ

-

2008

900

1.240.000

ΑΜΦΙΘΕΑ – ΠΕΡΑΜΑ

-

2015

1.100

850.000

ΤΥΜΦΗ***

-

1867

412

590.000

ΑΡΚΑΔΙΑ (23)

ΣΤΕΜΝΙΣΤΑ

-

2009

380

680.000

ΛΕΒΙΔΙ(ΚΕΝΤΡΟ)

-

2021

1.000

1.500.000

ΕΛΛΗΝΙΚΟ**

-

2019

1.300

4.900.000

ΒΥΤΙΝΑ

-

2008

1.500

2.500.000

ΒΟΡΕΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑ

-

2001

360

350.000

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ (34)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ**

-

1998

2.622

2.066.000

ΦΛΩΡΙΝΑ

-

2008

5.000

3.000.000

ΦΛΩΡΙΝΑ

-

2008

4.500

2.700.000

ΦΛΩΡΙΝΑ

-

2003

3.700

3.000.000

Πηγή/Επεξεργασία : Ιστοσελίδες Αγγελιών, Πανελλαδικό Δίκτυο E-Real Estates, *Ανακαινισμένο, **Χρήζει Ανακαίνισης,***Υπό κατασκευή

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Σύγκρουση κρουαζιερόπλοιων στον Νείλο - Νεκρή 47χρονη τουρίστρια

Τζέιμς Ράνσον: Νεκρός ο «Ζίγκι Σομπότκα» του The Wire σε ηλικία 46 ετών

Ηχηρή προειδοποίηση Μαρουσάκη: Δύο τα κύματα κακοκαιρίας μέχρι τα Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά με βαρυχειμωνιά

Πρώην σταρ του Nickelodeon εντοπίστηκε άστεγος στην Καλιφόρνια - Το συγκινητικό βίντεο

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • πώληση
  • καταλύματα
  • τουρισμός
  • ξενοδοχεία
  • ειδήσεις τώρα
  • τουριστικά καταλύματα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr