Επιστροφή ενοικίου: Τριπλή ενίσχυση το 2026 σε γιατρούς, εκπαιδευτικούς και νοσηλευτές
Νέα ρύθμιση φέρνει αυξημένη επιστροφή ενοικίου για δημόσιους λειτουργούς στην περιφέρεια, με αναδρομικές πληρωμές και διπλή ενίσχυση μέσα στο 2026, στοχεύοντας στη στήριξη όσων καλύπτουν στεγαστικές ανάγκες μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.
Σε φάση υλοποίησης εισέρχεται ένα νέο μέτρο οικονομικής στήριξης για γιατρούς, νοσηλευτές και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, με την κυβέρνηση να προωθεί ρύθμιση που αυξάνει σημαντικά την επιστροφή ενοικίου.
Η διάταξη, που αναμένεται να κατατεθεί άμεσα στη Βουλή από το υπουργείο Οικονομικών, προβλέπει την καταβολή δύο ενοικίων ετησίως, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, ενώ για το 2026 δημιουργείται ένα καθεστώς «τριπλής» ενίσχυσης λόγω αναδρομικών πληρωμών.
Διαβάστε τη συνέχεια στην imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



