Έφοδος του ΣΔΟΕ στα καλλιστεία - Βρήκαν 250.000 ευρώ σε σακούλες
Αποδείξεις δεν κόβονταν ούτε για την είσοδο αλλά ούτε και για το φαγητό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Λαβράκι» σε διαγωνισμό ομορφιάς που διοργανώθηκε την Παρασκευή στη Βαρυμπόμπη, έβγαλαν οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ. Μεταξύ των θαμώνων, σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του ALPHA, βρέθηκαν οι «Ράμπο» του ΣΔΟΕ και διαπίστωσαν ότι δεν κόβονταν αποδείξεις ούτε για την είσοδο στη δεξίωση αλλά ούτε και για τα εδέσματα που σερβίρονταν. Φανταστείτε, μάλιστα, ότι το εισιτήριο για να μπει κάποιος, ανερχόταν σε 500 ευρώ.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι ελεγκτές όταν ξεκίνησαν τη δουλειά τους αποκαλύπτοντας την ταυτότητά τους βρήκαν 250.000 ευρώ αδήλωτα σε σακούλες. Μάλιστα, όπως διαπίστωσαν, αποδείξεις δεν κόβονταν ούτε και για το φαγητό που προσφερόταν στους προσκεκλημένους αλλά ούτε και για τις προμήθειες που είχαν γίνει για την εκδήλωση.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




