Αντίστροφη μέτρηση για το master plan του ΟΛΠ
Η υποβολή του νέου master plan αναμένεται να γίνει μετά τον Δεκαπενταύγουστο, με πιθανότερη ημερομηνία την 20ή Αυγούστου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Αντίστροφα -όπως όλα δείχνουν- έχει αρχίσει να μετρά ο χρόνος για την έγκριση του master plan του ΟΛΠ, το οποίο θα καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά πρωταγωνιστή των εξελίξεων στην λιμενική βιομηχανία. To «μπαλάκι» βρίσκεται στο γήπεδο του Οργανισμού, ο οποίος καλείται να υποβάλει το επικαιροποιημένο master plan όσο το δυνατόν συντομότερα στις αρμόδιες υπηρεσίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η υποβολή του νέου master plan αναμένεται να γίνει μετά τον Δεκαπενταύγουστο, με πιθανότερη ημερομηνία την 20ή Αυγούστου, ενώ θα είναι προσαρμοσμένο στην τελευταία απόφαση της ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων).
Αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, σημαίνει πως θα απουσιάζει η δημιουργία του εμπορικού κέντρου στον επιβατηγό σταθμό κρουαζιέρας. Μια επένδυση που απορρίφθηκε κατ’ επανάληψη από την ΕΣΑΛ, ενώ αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή «κόκκινο πανί» για τους επαγγελματικούς φορείς του Πειραιά.
Στη θέση του θα προταθεί η δημιουργία μικρότερων εμπορικών χώρων, όπως καταστήματα duty free και κάποια σημεία καφεστίασης για την εξυπηρέτηση των επιβατών κρουαζιέρας. Ανάλογες προσαρμογές εκτιμάται πως θα γίνουν και στην άλλη επένδυση που απορρίφθηκε από την ΕΣΑΛ, η οποία αφορούσε στη δημιουργία ναυπηγείου για mega yacht, ενώ θεωρείται δεδομένο πως θα υποβληθεί και η Συνολική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Υπενθυμίζεται πως το master plan προβλέπει επενδύσεις που ξεπερνάνε τα 600 εκατ. ευρώ, και μεταξύ άλλων αφορούν στη δημιουργία κέντρου logistics, την επέκταση επιβατικού λιμένα κρουαζιέρας, τη δημιουργία τεσσάρων 5* ξενοδοχείων, την κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού έως το 2021, την κατασκευή δύο πενταώροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων έκτασης και την ανακατασκευή της πέτρινης αποθήκης σε μουσείο μετανάστευσης και ιστορικό αρχείο.
Ο βασικός μέτοχος του ΟΛΠ, η κινεζική Cosco έχει κατ’ επανάληψη τονίσει την ετοιμότητά του Οργανισμού να αρχίσει άμεσα να υλοποιεί τις επενδύσεις που περιλαμβάνονεται στο master plan, αμέσως μόλις λάβει το πράσινο φως από τις αρμόδιες Αρχές. Μάλιστα, οι Κινέζοι συνδέουν την έγκριση του master plan με την επίτευξη των στόχων που έχουν θέσει για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, αλλά και την προώθηση των οικονομικών συμφερόντων τους στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης.
Να σημειωθεί πως ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, αναμένεται να επισκεφθεί το υπουργείο Ναυτιλίας την Πέμπτη 8 Αυγούστου, προκειμένου να ενημερωθεί για όλα τα θέματα του υπουργείου από τον υπουργό Ναυτιλίας, Γιάννη Πλακιωτάκη.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr