• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Επιστροφή στις παραλίες: «Ατμοσφαιρικό βουνό» φέρνει 30άρια - Η πρόγνωση μέχρι το ΣαββατοκύριακοΕπεισόδιο σε νηπιαγωγείο στα Πατήσια: Γιαγιά επιτέθηκε σε νηπιαγωγό επειδή δεν της παρέδιδε το παιδίΕπίθεση με μαχαίρι σε σχολείο της Κωνσταντινούπολης: Επτά μαθήτριες τραυματίες, οι τρεις σοβαράΑπάτη 5 εκατ. ευρώ στον ΕΦΚΑ: Συνελήφθησαν ο Φίλιππος Καμπούρης και η σύζυγός του - Το modus operandi
δημοφιλές τώρα: Δεν θα τη βάζαμε ούτε στο top-10 του: Η σειρά που ο Μπέζος θεωρεί παραδόξως την πιο επιτυχημένη του
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   08.09.2019 10:47
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Εκπτώσεις και απαλλαγές στον ΕΝΦΙΑ

ΕΝΦΙΑ: Έτσι θα διορθώσετε τα λάθη στα εκκαθαριστικά

Tελική ημερομηνία πληρωμής της πρώτης από τις συνολικά πέντε δόσεις να έχει καθοριστεί η 30ή Σεπτεμβρίου.

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

(Eurokinissi)
(Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Τα εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ έχουν ήδη αναρτηθεί στους προσωπικούς λογαριασμούς 7.359.185 ιδιοκτητών ακινήτων, με τελική ημερομηνία πληρωμής της πρώτης από τις συνολικά πέντε δόσεις να έχει καθοριστεί η 30ή Σεπτεμβρίου.

Ο συνολικός φόρος που έχει προκύψει για φέτος είναι 2,538 δισ. ευρώ. Είναι, δηλαδή, μειωμένος κατά 575 εκατ. ευρώ σε σχέση με πέρυσι. Ομως, αρκετοί είναι εκείνοι που διαπιστώνουν λάθη στο φόρο αλλά κυρίως στα στοιχεία που προσδιορίζουν τον φόρο, δηλαδή στους συμπληρωμένους κωδικούς του εντύπου Ε9.

Επίσης, ιδιοκτήτες ακινήτων που πέρυσι είχαν λάβει έκπτωση φόρου 50% ή πλήρη απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ εφέτος διαπιστώνουν ότι στο εκκαθαριστικό δεν εμφανίζεται καμία έκπτωση.

Εκπτώσεις και απαλλαγές στον ΕΝΦΙΑ

Όσον αφορά στις εκπτώσεις και τις απαλλαγές, αυτές καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από το εισόδημα του ιδιοκτήτη. Ετσι, αν κάποιος το 2018 είχε υψηλότερα εισοδήματα σε σύγκριση με το 2017 (φορολογικές δηλώσεις 2018 και 2019 αντίστοιχα) και αυτά τα εισοδήματα ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια, τότε αυτόματα χάνει την έκπτωση του 50%.

Όσον αφορά στη μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 30% για τις χαμηλές περιουσίες (αξίας έως 60.000 ευρώ) και κατά 10% για τις πολύ μεγάλες (αξίας άνω του 1 εκατ. ευρώ), αν κάποιος δεν είχε καμία μεταβολή στην περιουσιακή του κατάσταση θα πρέπει στο νέο εκκαθαριστικό σημείωμα του 2019 να διαπιστώσει τις εκπτώσεις που θεσπίστηκαν με τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο. Αν δεν εμφανίζονται σωστά οι μειώσεις θα πρέπει σε πρώτη φάση να απευθυνθεί στον λογιστή του για να του εξηγήσει τι έχει συμβεί και σε επόμενη να αποταθεί στην εφορία του για διευκρινίσεις.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ05.09.2019 20:33
Μήνας - «φωτιά» ο Σεπτέμβριος: ΕΝΦΙΑ, φόροι και σχολικά πιέζουν τα νοικοκυριά
Μήνας - «φωτιά» ο Σεπτέμβριος: ΕΝΦΙΑ, φόροι και σχολικά πιέζουν τα νοικοκυριά

Λάθη και οι παραλείψεις που φουσκώνουν τον φόρο μπορούν να διορθωθούν με τροποποιητική δήλωση Ε9 στο www.aade.gr (e-περιουσιολόγιο). Ωστόσο μέχρι στιγμής η εφαρμογή δεν έχει ανοίξει για να μπορέσει κάποιος να αλλάξει τα δεδομένα που εμφανίζονται στην ακίνητη περιουσία του.

Έως το τέλος του τρέχοντος μήνα αναμένεται να έχει ανοίξει ώστε να μπορούν οι ιδιοκτήτες ακινήτων να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις και να επανυπολογιστεί ο ΕΝΦΙΑ. Μετά την ηλεκτρονική υποβολή τροποποιητικής δήλωσης Ε9 εκδίδεται αυτόματα νέο εκκαθαριστικό, εφόσον από τις αλλαγές προκύπτει αύξηση του οφειλόμενου φόρου ή μείωση έως και 300 ευρώ.

Στις περιπτώσεις που από τις αλλαγές προκύπτει μείωση φόρου πάνω από 300 ευρώ τότε ο φορολογούμενος θα κληθεί με ηλεκτρονικό μήνυμα μέσω του Taxisnet να προσκομίσει τα δικαιολογητικά (συμβόλαια κ.λπ.) στην Εφορία προκειμένου να ελεγχθούν και να ολοκληρωθεί η νέα εκκαθάριση.

Διαβάστε ακόμη

Απάτη 5 εκατ. ευρώ στον ΕΦΚΑ: Συνελήφθησαν ο Φίλιππος Καμπούρης και η σύζυγός του - Το modus operandi

Τέμπη: «Εκείνο το βράδυ δεν λειτουργούσε τίποτα» - Συγκλονίζει ο πατέρας της Αναστασίας, Ηλίας Παπαγγελής

Αποκάλυψη για θάνατο Μαζωνάκη: «Χτύπησαν» 4 συναγερμοί κατά την πλασμαφαίρεση - Ανοίγει το χρηματοκιβώτιο

Από αναισθητικό νοσοκομείου... ναρκωτικό σε ηλεκτρονικά τσιγάρα: Ο εφιάλτης των «Zombie Vapes»

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • πληρωμή
  • ΕΝΦΙΑ
  • ΑΑΔΕ
  • εκκαθαριστικά
  • Taxisnet
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>