Βίκος-Λουξ-ΕΨΑ: Δυσαρέσκεια για τη στάση του ΥΠΠΟΑ στο promo της Coca–Cola με τον Παρθενώνα
Οι τρεις εταιρείες κάνουν λόγο για πολιτικά παιχνίδια, νομικούς ακροβατισμούς και ανακρίβειες από το ΥΠΠΟΑ εις βάρος των δημοσίων εσόδων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
«Δριμύ κατηγορώ» κατά του υπουργείου Πολιτισμού για τη διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola με τον Παρθενώνα και άλλα εθνικά σύμβολα απευθύνουν οι εταιρείες Βίκος, Λουξ και ΕΨΑ. Η ομάδα των τριών ελληνικών εταιρειών εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους σχετικά με την αντίδραση του υπουργείου Πολιτισμού (ΥΠΠΟΑ) στο καίριο ζήτημα της εμπορευματοποίησης των εθνικών μνημείων της χώρας αλλά και της αποφυγής είσπραξης τελών εις βάρος του ταμείου δημοσίων εσόδων σε απάντηση της ανακοίνωσης που εξέδωσε το υπουργείο Πολιτισμού αναφορικά με την εξώδική διαμαρτυρία τους σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της Coca-Cola Hellas και τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Οι τρεις εταιρείες κάνουν λόγο για πολιτικά παιχνίδια, νομικούς ακροβατισμούς και ανακρίβειες από το ΥΠΠΟΑ εις βάρος των δημοσίων εσόδων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Αναφέρουν ακόμη πως με τη στάση του υπουργείου Πολιτισμού γίνεται ξεκάθαρη η εμμονή του στη στήριξη της άποψης ενός προσώπου με σχέση έμμισθης εντολής και πάγιας αντιμισθίας, την οποία φαίνεται να υιοθετεί εκ του προχείρου ανώτερη υπάλληλος, χωρίς να έχει επιζητηθεί η γνωμοδότηση του νομικού Συμβουλίου του κράτους ή κάποιου άλλου οργάνου αρμοδίου για την επίλυση τόσο σοβαρών ζητημάτων που αφορούν το υπουργείο Πολιτισμού.
Υπογραμμίζουν δε πως με τις ενέργειες που ακολουθούν δεν επιδιώκουν ίδιον οικονομικό όφελος, αντιθέτως κοινός και μοναδικός στόχος τους παραμένει ο άμεσος περιορισμός παράνομων πρακτικών εμπορευματοποίησης των εθνικών μας συμβόλων αλλά και φαινομένων αθέμιτου ανταγωνισμού.
Ξεκαθαρίζουν πως οι τρεις εταιρείες δεν υψώνουν καμία κομματική σημαία στη διαμάχη που διαφαίνεται ότι έχει προκύψει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση ενώ κλείνοντας, λένε πως ενώ όλη η Ελλάδα αντιλαμβάνεται την εμπορική χρήση και εκμετάλλευση των εθνικών μας συμβόλων, το ΥΠΠΟΑ βλέπει ‘’παιδιά που ζωγραφίζουν’’ ενώ άλλοι θησαυρίζουν.
«Τις απαντήσεις η ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού τις οφείλει στους πολίτες αυτής της χώρας», επισημαίνουν χαρακτηριστικά.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr