• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
3 χρόνια φρίκης στη Γάζα, μια ζωή υπό κατοχή: Η γενιά των ακρωτηριασμένων παιδιών και η σιωπή της ΔύσηςΘάνατος Μαζωνάκη: Η άρση απορρήτου έδωσε απαντήσεις - Πανικός, απορίες και ChatGPTLive οι δηλώσεις Γεραπετρίτη - Ρούμπιο για τον 6ο Γύρο του Στρατηγικού ΔιαλόγουΟι 19 δήμοι που βρίσκονται στο τραπέζι της περαιτέρω επέκτασης της ΕΥΔΑΠ και οι αντιδράσεις
δημοφιλές τώρα: Σχεδιάστηκε από Έλληνες. Εγκρίθηκε από την Ευρώπη. Κινδυνεύει… στην Ελλάδα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   12.11.2019 09:00
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Αναλυτικά, οι κατηγορίες αναπηρίας που απαλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας:📌 Πώς θα τα εκτυπώσετε📌 Οι προθεσμίες πληρωμής και τα πρόστιμα

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Ποιοι παίρνουν απαλλαγή - Πώς θα τα εκτυπώσετε

Ποια τα πρόστιμα που θα πληρώσουν όσοι δεν τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους εμπρόθεσμα

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

Eurokinissi
Eurokinissi
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Τα τέλη κυκλοφορίας 2020 αναρτήθηκαν και είναι διαθέσιμα στο Taxisnet από την Πέμπτη 7/11. Για φέτος, υπολογίζονται όπως και το 2019, καθώς οι ιδιοκτήτες θα πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ. Το ποσό υπολογίζεται είτε με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είτε με βάση τα κυβικά του κινητήρα και το έτος ταξινόμησης.

Ωστόσο, όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος υπάρχουν κάποιες ομάδες που απαλλάσσονται από τα τέλη και δεν θα χρειαστεί να τα πληρώσουν. Έτσι, η πλήρης απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας ισχύει τόσο για τα άτομα με αναπηρία όσο και για τους γονείς τους ή στα πρόσωπα που ασκούν τη γονική μέριμνα. Η διάταξη αυτή ισχύει μέχρι και την ενηλικίωση του ατόμου με αναπηρία και για ένα μόνο όχημα. 

Αναλυτικά, οι κατηγορίες αναπηρίας που απαλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας: 

  • Πλήρη παράλυση των κάτω ή άνω άκρων ή αμφοτερόπλευρο ακρωτηριασμό αυτών.
  • Σοβαρή κινητική αναπηρία του ενός ή και των δύο κάτω άκρων με ποσοστό αναπηρίας συνολικά 67%.
  • Σοβαρή κινητική αναπηρία του ενός ή και των δύο κάτω άκρων με συμμετοχή του ενός ή και των δύο άνω άκρων, με ποσοστό αναπηρίας συνολικά όχι μικρότερο του 67% από το οποίο το 40% τουλάχιστον από το ένα κάτω άκρο.
  • Ολική και από τους δύο οφθαλμούς τύφλωση, με ποσοστό αναπηρίας 100%.
  • Νοητική καθυστέρηση με δείκτη νοημοσύνης κάτω του 40%.
  • Μεσογειακή αναιμία ή συγγενής αιμορραγική διάθεση (αιμορροφιλία).
  • Δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία
  • Νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου ή μεταμόσχευση νεφρού
  • Αυτισμό, εφ' όσον αυτός συνοδεύεται από επιληπτικές κρίσεις ή πνευματική καθυστέρηση ή οργανικό ψυχοσύνδρομο και, εξαιτίας των παθήσεων αυτών ο παθών έχει καταστεί ανάπηρος, με συνολικό ποσοστό αναπηρίας από 67% και άνω, και είναι ανίκανος για εργασία και έχει ανάγκη βοήθειας.

Παράλληλα, εξακολουθεί να ισχύει το μέτρο της ακινησίας οχημάτων, που σημαίνει πως όσοι καταθέσουν τις πινακίδες τους στην Εφορία, δεν θα πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας. 

Πώς θα τα εκτυπώσετε

- Μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet 

- Κάνετε κλικ στο πεδίο «Είσοδος», συμπληρώνετε το ΑΦΜ σας και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του οχήματός σας

- Επιλέγετε «Αναζήτηση» και αφού εμφανιστεί το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση», μπορείτε να επιλέξετε «Εκτύπωση» και να κατεβάσετε τη σχετική φόρμα.

Οι προθεσμίες πληρωμής και τα πρόστιμα

Τα τέλη κυκλοφορίας 2020 μπορούν να καταβληθούν εμπρόθεσμα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019. Όσοι δεν τα πληρώσουν εντός προθεσμίας, θα επιβαρυνθούν (εκτός του ποσού για τα τέλη) πρόστιμα, ως εξής:

  1. 100% των τελών εάν το όχημα είναι δίκυκλο, τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ.
  2. 50% των τελών εάν το όχημα είναι επιβατικό ΔΧ, φορτηγό ή λεωφορείο.
  3. 30 ευρώ εάν τα τέλη κυκλοφορίας είναι μικρότερα των 30 ευρώ.
Διαβάστε ακόμη

«Τα F-35 αναδεικνύουν τη σταθερή αμυντική συνεργασία μας»: Οι δηλώσεις Γεραπετρίτη - Ρούμπιο

Θάνατος Μαζωνάκη: Η άρση απορρήτου έδωσε απαντήσεις - Πανικός, απορίες και ChatGPT

3 χρόνια φρίκης στη Γάζα, μια ζωή υπό κατοχή: Η γενιά των ακρωτηριασμένων παιδιών και η σιωπή της Δύσης

Συγκίνηση, δάκρυα και αποθέωση στο «τελευταίο τανγκό» του Λιονέλ Μέσι: «Δεν θέλω να φύγω από το γήπεδο»

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • τέλη κυκλοφορίας 2020
  • απαλλαγή
  • συμβουλές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>