ΟΛΘ: Δωρεά στο ΑΧΕΠΑ στη μάχη κατά του κορονοϊού
Θα καλύψει τις ανάγκες του νοσοκομείου σε ιατροτεχνολγικό εξοπλισμό αξίας 300.000 ευρώ
Το παρόν στη μάχη κατά της πανδημίας του κορονοϊού δίνει η ΟΛΘ Α.Ε.. Η διοίκηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αποφάσισε να στηρίξει το νοσοκομείο με μια δωρεά συνολικού ύψους 300.000 ευρώ.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «η ΟΛΘ Α.Ε. αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα της κατάστασης και την ανάγκη στήριξης του Εθνικού Συστήματος Υγείας στην παρούσα δύσκολη συγκυρία, προχώρησε στην κάλυψη αναγκών σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, αξίας 300.000€, του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ, νοσοκομείου αναφοράς για τον κορωνοϊό COVID-19».
Διαβάστε ακόμη
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



