Αυξήθηκαν 107% οι ενεργοποιήσεις του e-bill της ΔΕΗ
H εταιρεία από την 1η Δεκεμβρίου χρεώνει 1 ευρώ για κάθε έντυπο λογαριασμό που αποστέλλει στους πελάτες της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αύξηση 18% στο διάστημα ενός μήνα είχαν οι εγγραφές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες e-bill της ΔΕΗ (6/11/18-6/12/18). Όπως ανακοίνωσε η επιχείρηση, το 49% των ενταγμένων παροχών στο e-bill έχει αποκτήσει ηλεκτρονικό λογαριασμό ενώ οι ενεργοποιήσεις ηλεκτρονικού λογαριασμού σημείωσαν αύξηση 107% στο υπόψη διάστημα (6/11/18-6/12/18).
Σημειώνεται ότι η εταιρεία από την 1η Δεκεμβρίου χρεώνει 1 ευρώ για κάθε έντυπο λογαριασμό που αποστέλλει στους πελάτες της. Από τη μία στοχεύει στο να δώσει κίνητρο στους πελάτες της για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν περισσότερο το e-bill και από την άλλη να εισπράξει ένα έξτρα έσοδο.
Υπενθυμίζεται πως εκδίδονται περίπου 7 εκατ. λογαριασμοί ανά δίμηνο, εκτιμάται ότι η εταιρεία θα εξασφαλίσει περίπου 42 εκατ. ευρώ ετησίως από τη χρέωση της έκδοσης λογαριασμών.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



