• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDFΕργατικό ατύχημα στη Νάξο: Υποχώρησαν τα κάγκελα και έπεσαν σε τάφρο - Τους απεγκλώβισε η ΠυροσβεστικήΗράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρούΕπίθεση Φλωρίδη σε συγκεκριμένους δικηγόρους: «Κάποιοι θέλουν να τα κάνουν όλα μπάχαλο»
δημοφιλές τώρα: Κωνσταντοπούλου: Η απάντηση για το «σιγά μη σκίσετε κανένα καλσόν» στη Συρεγγέλα - «Είναι ταξική...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   12.04.2020 14:00
Newsroom
Newsroom

Ενισχυμένα τηλεφωνικά κέντρα και e-banking για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση λόγω καραντίνας

Περισσότερες από 90.000 κλήσεις την ημέρα δέχονται τα call centers των τραπεζών

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
copyright: Pixabay
copyright: Pixabay

Περισσότερες από 90.000 κλήσεις σε ημερήσια βάση δέχθηκαν την περασμένη εβδομάδα τα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών, σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις από τις τράπεζες, με τους εργαζόμενους στον συγκεκριμένο τομέα να δίνουν πραγματικό αγώνα για την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των τραπεζικών πελατών, οι οποίοι ανταποκρίνονται στις συστάσεις των τραπεζών για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση.

Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των εργαζομένων στα τηλεφωνικά κέντρα έχει μειωθεί αισθητά και κυμαίνεται γύρω στις 2.000 λόγω και της αυστηρής τήρησης των οδηγιών προστασίας που έχει εκδώσει ο Εθνικός Οργανισμός Υγείας, αλλά και των αδειών ειδικού σκοπού με αποτέλεσμα να παρατηρείται αισθητά πιο αυξημένη αναμονή από μια μέρα υπό κανονικές συνθήκες.

Όπως αναφέρουν πηγές από τις τράπεζες, έξι από τους δέκα εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων εργάζονται από το σπίτι με τεράστια προσπάθεια από τεχνικής άποψης λόγω της «βαριάς» υποδομής που χρειάζεται.

Στο πλαίσιο αυτό οι τράπεζες προχωρούν ήδη στην ενίσχυση του δυναμικού στα call centers με προσλήψεις, και άμεση εκπαίδευση των εργαζομένων, ένα επίσης δύσκολο έργο καθώς γίνεται και αυτό εξ΄ αποστάσεως

Σε κάθε περίπτωση τραπεζικά στελέχη από τον τομέα των εναλλακτικών ψηφιακών δικτύων, τονίζουν το σύνολο σχεδόν των συναλλαγών και υπηρεσιών για τις οποίες προσφεύγουν οι πελάτες στα τηλεφωνικά κέντρα μπορεί να εξυπηρετηθεί χωρίς καθόλου αναμονή μέσω του διαδικτύου και συγκεκριμένα του e-banking.

Είναι ενδεικτικό ότι μεγάλος αριθμός πελατών δεν γνωρίζει ότι στα e -banking των τραπεζών μπορεί να κάνει εγγραφή μέσω internet ή να «ξεκλειδώσει» τους κωδικούς του με τον ίδιο τρόπο και απευθύνεται στα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών.

Σε κάθε περίπτωση, για όσους πελάτες δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, ή λόγω ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με την προσωπική επαφή με εκπρόσωπο της τράπεζας συνιστάται η χρήση του phone banking, η οποία αξίζει να σημειωθεί έχει πενταπλασιαστεί, «φορτώνοντας» έτσι το σύστημα.

Ειδικά συστήνεται να αποφεύγονται οι ώρες αιχμής που έχει διαπιστωθεί ότι είναι μεταξύ 10 το πρωί και 2 το μεσημέρι, και το απόγευμα μεταξύ 5 και 9, όπου οι χρόνοι αναμονής είναι μεγάλοι με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους πελάτες αλλά και τον αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι για την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση της πελατείας.

Διαβάστε ακόμη

Για ποιους λόγους οι αγρότες δεν πάνε στη συνάντηση με Μητσοτάκη - Η λίστα με τα αιτήματα

Αποκάλυψη OPEN για κύκλωμα ΟΠΕΚΕΠΕ: Ο αρχηγός χρησιμοποιούσε λογαριασμό του λογιστή για τις επιδοτήσεις

Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDF

Εντυπωσιακό βίντεο: Όρκες και δελφίνια συνεργάζονται στο κυνήγι σολομών - H πρώτη τεκμηριωμένη καταγραφή συνεργασίας

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • call center
  • ελληνικές τράπεζες
  • τηλεφωνικό κέντρο
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr