Μητσοτάκης για επιστροφή μαθητών στα θρανία: Μένουμε ασφαλείς και στο σχολείο
Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνει ο πρωθυπουργός με αφορμή την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στα θρανία επιστρέφουν από αύριο Δευτέρα 18 Μαΐου, οι μαθητές των γυμνασίων και των λυκείων και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω του Twitter. Κύριος άξονας του μηνύματος του πρωθυπουργού είναι η προτροπή για την τήρηση των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό. Μάλιστα η ανάρτηση συνοδεύεται και από βίντεο με οδηγίες για όλους τους μαθητές.
«Αύριο πολλοί μαθητές επιστρέφουν στο σχολείο. Με κανόνες, με προσοχή και γνωρίζοντας πώς να προστατέψουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Μένουμε ασφαλείς και στο σχολείο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




