Καραμανλής για εισιτήρια στα Μέσα Μεταφοράς: Θα εισηγηθούμε να πέσει στο 1,20 €
Από το 1,28€ ο υπουργός θα ζητήσει περαιτέρω μείωση που θα φτάσει στο 1,20€🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις εξαγγελίες του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, επεσήμανε ότι θα μειωθεί από την 1η Ιουνίου ο ΦΠΑ στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ωστόσο, ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής είπε ότι προτίθεται να εισηγηθεί στην κυβέρνηση να μειωθεί ακόμα περισσότερο το κόμιστρο.
Το υπουργείο θα ζητήσει να πέσει η τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες στο 1,20€ από την 1η Ιουνίου μέχρις τις 31 Οκτωβρίου που θα ισχύσει ο μειωμένος ΦΠΑ 13%. «Με την μείωση του ΦΠΑ το εισιτήριο από το 1,40 ευρώ θα πάει στο 1,28 και εμείς θα εισηγηθούμε να πάει στο 1,20» ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο κ. Καραμανλής.
Διευκρίνισε επίσης ότι θα μειωθεί και η τιμή των καρτών απεριορίστων διαδρομών και ιδιαίτερα ευνοημένοι θα είναι όσοι προμηθευτούν μετά την 1η Ιουνίου ετήσιες κάρτες γιατί θα είναι πιο φθηνές.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



