Σγουρός σε Μπακογιάννη: «Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος»
Ο πρώην περιφερειάρχης Αττικής διατύπωσε αναλυτικά τις ενστάσεις για τις ρυθμίσεις στον οδικό άξονα της πρωτεύουσας. «Δεν υπάρχουν καν πλήρεις κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες για το έργο», κατήγγειλε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Μετά τη Λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας και την οδό Ηρώδου του Αττικού, η πιλοτική εφαρμογή του «Μεγάλου Περιπάτου» στην Αθήνα, επεκτάθηκε από την Κυριακή και στην οδό Πανεπιστημίου, φέρνοντας χάος και κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Αθήνα. αν και ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε «κάθε αρχή και δύσκολη».
Τις ενστάσεις του για τον Μεγάλο Περίπατο εκφράζει ο Γιάννης Σγουρός. Ο πρώην περιφερειάρχης Αττικής σημειώνει συγκεκριμένα σε δήλωσή του:
“Ο «Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» όπως ονομάστηκε η ενοποίηση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας ξεκινά με τους χειρότερους οιωνούς. Χωρίς να είμαστε αντίθετοι με το σύνολο του έργου και καθώς το ζήτημα δεν απασχόλησε το Περιφερειακό Συμβούλιο, σημειώνουμε και καταθέτουμε στο δημόσιο διάλογο τις διαπιστώσεις και ενστάσεις μας.
Πρώτον και κυριότερον: Δεν υπάρχουν πλήρεις κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες για το έργο και φυσικά ούτε και οι σχετικές εγκρίσεις.
Με αφορμή το πρόβλημα του κορονοϊού αποφασίστηκε ο περιορισμός των λωρίδων κυκλοφορίας στην οδό Πανεπιστημίου. Με τον τρόπο αυτό στραγγαλίστηκε η κυκλοφορία των οχημάτων, ταλαιπωρώντας χιλιάδες οδηγούς.
Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος! Η εποπτεία και η ευθύνη συντήρησής της ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής. Αλήθεια μέσα από ποιες διαβουλεύσεις και διαδικασίες και με ποιο νομικό έρεισμα ο κ Πατούλης εκχώρησε την αρμοδιότητα του στον Δήμαρχο Αθηναίων; Άραγε τώρα ποιος έχει την ευθύνη συντήρησης όλου του δρόμου ή στην απευκταία περίπτωση ατυχήματος ποιος επιλαμβάνεται;
Η ενοποίηση θα έπρεπε να ξεκινήσει από τους δρόμους αρμοδιότητας του δήμου όπως την Μητροπόλεως, την Αθηνάς, την Πατησίων. Να μελετηθούν οι επιπτώσεις στην κυκλοφορία και ιδιαίτερα πως επηρεάζεται η Πανεπιστημίου. Επίσης έμφαση θα έπρεπε να δοθεί στις υποβαθμισμένες παρυφές του κέντρου των Αθηνών που υπάρχουν διαχρονικά προβλήματα γκετοποίησης και παραβατικότητας.
Μια τελευταία παρατήρηση για την οδό Πανεπιστημίου. Μια λωρίδα μετατρέπεται σε ποδηλατόδρομο από το Σύνταγμα μέχρι την Ομόνοια χωρίς να συνδέεται με άλλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων. Τι εξυπηρετεί να κουβαλήσει κάποιος το ποδήλατο στο Σύνταγμα να πάει μέχρι την Ομόνοια και μετά να το μεταφέρει - πώς; - στο σπίτι του. Άλλωστε τα πεζοδρόμια στην Πανεπιστημίου είναι υπέρ επαρκή για τους πεζούς. Τι πραγματικά θα ωφελήσει η περαιτέρω διαπλάτυνση;
Η Παράταξή μας θεωρεί ότι κινείται στη σωστή κατεύθυνση η σκέψη το ιστορικό κέντρο της Αθήνας να γίνει ένας ενοποιημένος τόπος μιας ωραίας βόλτας, να μην ξεχνάμε όμως ότι κυρίως είναι τόπος εργασίας και πρέπει όσοι εργάζονται να εξυπηρετούνται χωρίς να ταλαιπωρούνται.
Να μην ξεχνάμε επίσης ότι υπάρχει και το ένα μεγάλο, υποβαθμισμένο τμήμα της Αθήνας που περιμένει εδώ και χρόνια παρεμβάσεις για την αναζωογόνηση του και στην κατεύθυνση αυτή έχουμε καταθέσει εδώ και χρόνια τις δικές μας προτάσεις”, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του Γιάννη Σγουρού.
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr