Κυριάκος Μητσοτάκης: Πήγε στην ΕΛΒΑΛ φορώντας μάσκα με την ελληνική σημαία
Η εμφάνιση Μητσοτάκη με μάσκα, ήρθε λίγες ώρες μετά τη συνεδρίαση στο Μέγαρο Μαξίμου όπου συζητήθηκε η εντατικοποίηση των ελέγχων και η αυστηρή εφαρμογή των υφιστάμενων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με μάσκα προστασίας εμφανίστηκε στο εργοστάσιο της ΕΛΒΑΛ, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στα Οινόφυτα, όπου απηύθυνε ομιλία στην παρουσίαση της νέας επένδυσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της εταιρείας.
Η μάσκα που φορούσε είχε ραμμένη την ελληνική σημαία, ενώ όλοι φορούσαν μάσκες και τηρούσαν τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό. Σημειώνεται πως η εμφάνιση Μητσοτάκη με μάσκα, ήρθε λίγες ώρες μετά τη συνεδρίαση στο Μέγαρο Μαξίμου όπου συζητήθηκε η εντατικοποίηση των ελέγχων και η αυστηρή εφαρμογή των υφιστάμενων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



